Το γύρο του ελληνικού διαδικτύου κάνει αυτές τις ημέρες μια διαφήμιση εταιρίας που μεταξύ άλλων έχει και προϊόντα ασφάλειας.
Συγκεκριμένα η διαφήμιση αναφέρεται στο τζάμι ασφαλείας της εταιρίας και δεν είναι καινούρια. Χρονολογείται από το 2005-2006 όταν εμφανίστηκε στον Καναδά με τον εξής τρόπο: Σε στάση λεωφορείου τοποθετήθηκε το τζάμι ασφαλείας και πίσω από το τζάμι πολλά χρήματα (το ποσό όπως φαινόταν απ΄έξω έμοιαζε με 3 εκατομμύρια δολλάρια). Όποιος κατάφερνε να σπάσει το τζάμι μόνο με τα πόδια, το ποσό θα ήταν δικό του!
Τι ίσχυε στην πραγματικότητα: το ποσό που έπαιρνε πραγματικά ο νικητής ήταν 500 δολλάρια και υπήρχε προσωπικό ασφαλείας κοντά ώστε να βεβαιωθεί ότι όλοι θα ακολουθήσουν τους κανόνες. Εύκολο ή δύσκολο;
Συγκεκριμένα η διαφήμιση αναφέρεται στο τζάμι ασφαλείας της εταιρίας και δεν είναι καινούρια. Χρονολογείται από το 2005-2006 όταν εμφανίστηκε στον Καναδά με τον εξής τρόπο: Σε στάση λεωφορείου τοποθετήθηκε το τζάμι ασφαλείας και πίσω από το τζάμι πολλά χρήματα (το ποσό όπως φαινόταν απ΄έξω έμοιαζε με 3 εκατομμύρια δολλάρια). Όποιος κατάφερνε να σπάσει το τζάμι μόνο με τα πόδια, το ποσό θα ήταν δικό του!
Τι ίσχυε στην πραγματικότητα: το ποσό που έπαιρνε πραγματικά ο νικητής ήταν 500 δολλάρια και υπήρχε προσωπικό ασφαλείας κοντά ώστε να βεβαιωθεί ότι όλοι θα ακολουθήσουν τους κανόνες. Εύκολο ή δύσκολο;
Tags:
διαφήμιση