Η έρευνα "The necessity of App Marketing" της App Promο, εταιρίας marketing, δίνει χαρακτηριστικά αποτελέσματα από 102 app developers και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο.
Στην έρευνα αυτή προσπάθησαν να διερευνήσουν τι είναι αυτό που κάνει την επιτυχία στο app development.
Τα αποτελέσματα για τα έσοδά τους είναι ενδεικτικά: 68% απάντησαν ότι τα συνολικά τους έσοδα (μέχρι σήμερα) ήταν $5.000 και λιγότερα, 20% είχαν έσοδα από $5.000 έως και $50.000 και 12% έβγαλαν περισσότερα από $50.000.
59% των Apps δεν έχουν αρκετά έσοδα για να καλύψουν τα έξοδα του development.
Και το marketing; Εκείνοι που έβγαλαν τα περισσότερα έσοδα έχουν marketing budget περίπου $30.000.
Δείτε εδώ το αναλυτικό infographic:
Για περισσότερες πληροφορίες μπορεί κανείς κα κατεβάσει το PDF αρχείο της έρευνας εδώ.
(Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα)
Στην έρευνα αυτή προσπάθησαν να διερευνήσουν τι είναι αυτό που κάνει την επιτυχία στο app development.
Τα αποτελέσματα για τα έσοδά τους είναι ενδεικτικά: 68% απάντησαν ότι τα συνολικά τους έσοδα (μέχρι σήμερα) ήταν $5.000 και λιγότερα, 20% είχαν έσοδα από $5.000 έως και $50.000 και 12% έβγαλαν περισσότερα από $50.000.
59% των Apps δεν έχουν αρκετά έσοδα για να καλύψουν τα έξοδα του development.
Και το marketing; Εκείνοι που έβγαλαν τα περισσότερα έσοδα έχουν marketing budget περίπου $30.000.
Δείτε εδώ το αναλυτικό infographic:
Για περισσότερες πληροφορίες μπορεί κανείς κα κατεβάσει το PDF αρχείο της έρευνας εδώ.
(Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα)