Σε μια κατάμεστη αίθουσα με περισσότερους από 300 συμμετέχοντες, στο Αμφιθέατρο OteAcademy, διοργανώθηκε την Παρασκευή 30/11/2012 το φετινό Συνέδριο για το Facebook -με τίτλο "All things Facebook"- από τη Boussias Conferences και τη ThinkDigital.
Στο συνέδριο ομιλητές από το εξωτερικό ήταν οι: Sebastian Szmigielski, Matt Peters, Olivia Rzepczynski, Christoph Bornschein και Gianluca Ena ενώ από την Ελλάδα οι: Δημήτρης Σαββάκος, Πάνος Κοντόπουλος, Πάνος Ρήγας, Στέφανος Τσολακίδης, μεταξύ άλλων.
Ο Matt Peters, της Pandemic Labs, αναφέρθηκε στην επιστήμη του Facebook Engagement και στη σημασία του Emotional Engagement.
Η Olivia Rzepczynski, της Ogilvy & Mather, αναφέρθηκε στη στρατηγική προσήλωση στο περιεχόμενο για το χτίσιμο του brand wealth.
Η ομιλία του Δημήτρη Σαββάκου, της OgilvyOne Worldwide Athens, έδωσε έμφαση στο ότι πρέπει να δίνουμε αξία για να ζητούμε τη συμμετοχή. Όπως ανέφερε: "add value, be exclusive, fuel fan power".
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Στο συνέδριο ομιλητές από το εξωτερικό ήταν οι: Sebastian Szmigielski, Matt Peters, Olivia Rzepczynski, Christoph Bornschein και Gianluca Ena ενώ από την Ελλάδα οι: Δημήτρης Σαββάκος, Πάνος Κοντόπουλος, Πάνος Ρήγας, Στέφανος Τσολακίδης, μεταξύ άλλων.
Ο Matt Peters, της Pandemic Labs, αναφέρθηκε στην επιστήμη του Facebook Engagement και στη σημασία του Emotional Engagement.
Η Olivia Rzepczynski, της Ogilvy & Mather, αναφέρθηκε στη στρατηγική προσήλωση στο περιεχόμενο για το χτίσιμο του brand wealth.
Η ομιλία του Δημήτρη Σαββάκου, της OgilvyOne Worldwide Athens, έδωσε έμφαση στο ότι πρέπει να δίνουμε αξία για να ζητούμε τη συμμετοχή. Όπως ανέφερε: "add value, be exclusive, fuel fan power".