Με τις αποφάσεις της 6/12/12 η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας έλαβε υπόψη της την αυτεπάγγελτη αίτηση ελέγχου για τις ραδιοφωνικές διαφημίσεις των Media Markt, εξέτασε την υπό έλεγχο επικοινωνία και αξιολόγησε τα στοιχεία που κατατέθηκαν και τα επιχειρήματα που αναπτύχθηκαν κατά τη συνεδρίαση.
Η Επιτροπή ομόφωνα έκρινε ότι στην υπό κρίση ραδιοφωνική επικοινωνία ο συνδυασμός πρωταγωνιστών, φράσεων και ηχητικών εκφεύγει των κοινωνικώς αποδεκτών ορίων ευπρέπειας.
Η όλη πλοκή του σεναρίου, που ουσιαστικά συνίσταται στην εξαπάτηση κάποιου, προκειμένου να αποκτήσει ο χαρακτήρας της διαφήμισης ό,τι επιθυμεί τζάμπα, επικοινωνεί μία συμπεριφορά αντικοινωνική, που προσβάλλει μέρος του καταναλωτικού κοινού και θίγει το κύρος της διαφήμισης γενικότερα, συνεχίζει η ανακοίνωση.
Παρότι η εγκαλούμενη πλευρά επικαλέστηκε τη χιουμοριστική προσέγγιση της επικοινωνίας, η Επιτροπή ομόφωνα έκρινε ότι οι παραπάνω εντυπώσεις δεν αμβλύνονται από την προσέγγιση αυτή.
Κατά συνέπεια η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι η υπό έλεγχο επικοινωνία προσκρούει στα άρθρα 1.1, 1.3 και 4.3 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί άμεσα.
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Η Επιτροπή ομόφωνα έκρινε ότι στην υπό κρίση ραδιοφωνική επικοινωνία ο συνδυασμός πρωταγωνιστών, φράσεων και ηχητικών εκφεύγει των κοινωνικώς αποδεκτών ορίων ευπρέπειας.
Η όλη πλοκή του σεναρίου, που ουσιαστικά συνίσταται στην εξαπάτηση κάποιου, προκειμένου να αποκτήσει ο χαρακτήρας της διαφήμισης ό,τι επιθυμεί τζάμπα, επικοινωνεί μία συμπεριφορά αντικοινωνική, που προσβάλλει μέρος του καταναλωτικού κοινού και θίγει το κύρος της διαφήμισης γενικότερα, συνεχίζει η ανακοίνωση.
Παρότι η εγκαλούμενη πλευρά επικαλέστηκε τη χιουμοριστική προσέγγιση της επικοινωνίας, η Επιτροπή ομόφωνα έκρινε ότι οι παραπάνω εντυπώσεις δεν αμβλύνονται από την προσέγγιση αυτή.
Κατά συνέπεια η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι η υπό έλεγχο επικοινωνία προσκρούει στα άρθρα 1.1, 1.3 και 4.3 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί άμεσα.