Η Τράπεζα Eurobank και η Εταιρεία Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ Α.Ε.
υπέγραψαν τη Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012, το οριστικό
συμβολαιογραφικό συμφωνητικό για την μακροχρόνια μίσθωση του Ξενοδοχείου
King George Palace ιδιοκτησίας της Τράπεζας.
Η συμφωνία η οποία αναμένεται να ενεργοποιηθεί κατά το πρώτο δίμηνο του 2013 με την παραλαβή του ξενοδοχείου , προβλέπει τη μακροχρόνια μίσθωση του Ξενοδοχείου, για διάρκεια 10 ετών με δυνατότητα παράτασης για δύο ακόμη πενταετίες.
Η διαχείριση (management) του Ξενοδοχείου θα ανατεθεί στον όμιλο Starwood που επίσης διαχειρίζεται το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία. Το King George Palace υπό το νέο μισθωτή, θα διατηρήσει την ξενοδοχειακή του ταυτότητα.
Η ΛΑΜΨΑ Α.Ε. με την κίνηση της αυτή, όπως δηλώνει, επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της στον Ελληνικό Τουρισμό και στον προορισμό Αθήνα σε μια περίοδο κρίσιμη για την χώρα, με την ελπίδα ότι παρά τις συνθηκες που επικρατούν στο κεντρο της πόλης και την φθίνουσα εικόνα της Αθήνας στα διεθνή μέσα, η κατάσταση δεν μπορεί παρα να αναστραφεί. Η Εταιρία θα προβεί άμεσα σε επενδύσεις αναβάθμισης του Ξενοδοχείου, ώστε να δημιουργήσει ένα ακόμη διεθνώς επώνυμο (branded) και ανταγωνιστικό τουριστικό προϊόν, όπως αυτό του Ξενοδοχείου «Μεγάλη Βρετανία».
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Η συμφωνία η οποία αναμένεται να ενεργοποιηθεί κατά το πρώτο δίμηνο του 2013 με την παραλαβή του ξενοδοχείου , προβλέπει τη μακροχρόνια μίσθωση του Ξενοδοχείου, για διάρκεια 10 ετών με δυνατότητα παράτασης για δύο ακόμη πενταετίες.
Η διαχείριση (management) του Ξενοδοχείου θα ανατεθεί στον όμιλο Starwood που επίσης διαχειρίζεται το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία. Το King George Palace υπό το νέο μισθωτή, θα διατηρήσει την ξενοδοχειακή του ταυτότητα.
Η ΛΑΜΨΑ Α.Ε. με την κίνηση της αυτή, όπως δηλώνει, επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της στον Ελληνικό Τουρισμό και στον προορισμό Αθήνα σε μια περίοδο κρίσιμη για την χώρα, με την ελπίδα ότι παρά τις συνθηκες που επικρατούν στο κεντρο της πόλης και την φθίνουσα εικόνα της Αθήνας στα διεθνή μέσα, η κατάσταση δεν μπορεί παρα να αναστραφεί. Η Εταιρία θα προβεί άμεσα σε επενδύσεις αναβάθμισης του Ξενοδοχείου, ώστε να δημιουργήσει ένα ακόμη διεθνώς επώνυμο (branded) και ανταγωνιστικό τουριστικό προϊόν, όπως αυτό του Ξενοδοχείου «Μεγάλη Βρετανία».