Κεφάλαια ύψους 15 εκατομμυρίων δολαρίων εξασφάλισε η Persado, spin out της Upstream. H Persado εξειδικεύεται στη δημιουργία data–driven marketing software και εξασφάλισε τα κεφάλαια από τη Bain Capital Ventures.
Για την περίοδο 2010-2012 η Upstream επένδυσε στην ανάπτυξη τεχνολογίας κεφάλαια ύψους 20 εκατ. δολαρίων, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη της τεχνολογίας marketing persuasion. Η Persado αποσπάσθηκε από την Upstream τον προηγούμενο Δεκέμβριο. Σύμφωνα με το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρίας, το αντλούμενο κεφάλαιο ύψους 15 εκατ. δολαρίων αναμένεται να αξιοποιηθεί για τον υπερδιπλασιασμό της επένδυσης σε έρευνα και ανάπτυξη, επέκταση πωλήσεων και δράσεων marketing με στόχο την περαιτέρω διείσδυση στην αγορά και τη δημιουργία γραφείου στη Ν. Υόρκη καθώς και τη σημαντική διεύρυνση της ομάδας στελεχών στην Ελλάδα.
"Η δημιουργία αποτελεσματικών μηνυμάτων marketing αποτελεί μια διαδικασία που δεν έχει αυτοματοποιηθεί ακόμα για τους digital marketers", δήλωσε ο Deepak Sindwani, συνεργάτης της Bain Capital Ventures. "Η Persado προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας των αποτελεσματικότερων μηνυμάτων σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια marketing, για όποιο προϊόν ή πελάτη, οποιαδήποτε στιγμή. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στη δημιουργία της επόμενης μεγάλης εταιρείας digital marketing".
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Για την περίοδο 2010-2012 η Upstream επένδυσε στην ανάπτυξη τεχνολογίας κεφάλαια ύψους 20 εκατ. δολαρίων, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη της τεχνολογίας marketing persuasion. Η Persado αποσπάσθηκε από την Upstream τον προηγούμενο Δεκέμβριο. Σύμφωνα με το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρίας, το αντλούμενο κεφάλαιο ύψους 15 εκατ. δολαρίων αναμένεται να αξιοποιηθεί για τον υπερδιπλασιασμό της επένδυσης σε έρευνα και ανάπτυξη, επέκταση πωλήσεων και δράσεων marketing με στόχο την περαιτέρω διείσδυση στην αγορά και τη δημιουργία γραφείου στη Ν. Υόρκη καθώς και τη σημαντική διεύρυνση της ομάδας στελεχών στην Ελλάδα.
"Η δημιουργία αποτελεσματικών μηνυμάτων marketing αποτελεί μια διαδικασία που δεν έχει αυτοματοποιηθεί ακόμα για τους digital marketers", δήλωσε ο Deepak Sindwani, συνεργάτης της Bain Capital Ventures. "Η Persado προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας των αποτελεσματικότερων μηνυμάτων σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια marketing, για όποιο προϊόν ή πελάτη, οποιαδήποτε στιγμή. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στη δημιουργία της επόμενης μεγάλης εταιρείας digital marketing".