Στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύθηκε χθες απόφαση της Κυβέρνησης για τη συγκρότηση 9μελούς ομάδας εργασίας (task force) η οποία θα έχει στόχο "τη μελέτη και την υποβολή προτάσεων σχετικά με τη δημιουργία
του εθνικού brand το οποίο θα χαρακτηρίζει κάθε επιχειρηματική,
τουριστική, επενδυτική και εξαγωγική δραστηριότητα της χώρας".
Η επιτροπή έχει χρονικό περιθώριο ενός μήνα για να υποβάλλει τις προτάσεις της και ενδιαφέρον προκαλεί η σύστασή της. Συγκεκριμένα επικεφαλής έχει τεθεί ο Ανδρέας Κατσανιώτης, γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και μέλη είναι οι:
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Η επιτροπή έχει χρονικό περιθώριο ενός μήνα για να υποβάλλει τις προτάσεις της και ενδιαφέρον προκαλεί η σύστασή της. Συγκεκριμένα επικεφαλής έχει τεθεί ο Ανδρέας Κατσανιώτης, γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και μέλη είναι οι:
- Ο Στιβ Βρανάκης, διευθυντής του Creative Lab της Google
- Η Θεοδώρα Μάντζαρη, Brand Consultant & Design Director
- Ο Δημήτρης Τζιώτης, σύμβουλος Επικοινωνίας της υπουργού Τουρισμού
- Ο Δημήτρης Πτωχός, προϊστάμενος του Γραφείου Στρατηγικού και Ψηφιακού Σχεδιασμού της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού
- Ο Στέφανος Ησαΐας, διευθύνων σύμβουλος του Invest in Greece
- Ο Γιώργος Μουρούτης, προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού
- Ο Αλέξης Ζορμπάς, υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας στο γραφείο του υπουργού Εξωτερικών.
Σύμφωνα με την απόφαση δεν προβλέπεται αμοιβή για τη συμμετοχή των μελών της συγκεκριμένης task force στις συνεδριάσεις.