Trending

Μύθος Ζυθοποιία: σταθερά μεγέθη, το στρατηγικό σχέδιο

Οικονομική σταθερότητα και θετικούς οικονομικούς δείκτες εμφανίζει η  Μύθος Ζυθοποιία, με 45 χρόνια παρουσίας στη χώρα.

Συγκεκριμένα, η Μύθος Ζυθοποιία κατά τη χρήση 2012 παρουσίασε σταθερό τζίρο που ανήλθε σε 84.751 εκ € εμφανίζοντας οριακή πτώση κατά 0,3% σε σχέση με το 2011. Παράλληλα τα κέρδη προ φόρων της Μύθος Ζυθοποιία το 2012 ανήλθαν σε 3,217 εκ ευρώ εμφανίζοντας σχετική κάμψη σε σχέση με τη χρήση του  2011. Η πτώση στην κερδοφορία οφείλεται  στις  αποσβέσεις των αυξημένων επενδύσεων που πραγματοποιεί η εταιρία, καθώς και στις σημαντικές προωθητικές  ενέργειες και την πολιτική προσφορών  που υλοποιεί προς τους καταναλωτές. Αποτέλεσμα των προσπαθειών της Εταιρίας είναι η εκ νέου αύξηση του μεριδίου που κατέχει στην αγορά που για το 2012 υπολογίζεται σε ποσοστό 16,8%. Παράλληλα η Μύθος Ζυθοποιία εμφανίζει βελτίωση στην εικόνα των δεικτών ρευστότητας και χρηματοοικονομικής θέσης στη χρήση του 2012.

Θετικά επίσης εμφανίζονται τα αποτελέσματα το α’ 4μηνου του 2013 για την Μύθος Ζυθοποιία καθώς έχει επιτευχθεί διψήφια αύξηση όγκου πωλήσεων και κερδοφορίας  σε μια αγορά που κινείται πτωτικά με ποσοστό της τάξης του 4%.

Η υλοποίηση του στοχευμένου επιχειρηματικού σχεδιασμού και η ακολουθούμενη στρατηγική  της Μύθος Ζυθοποιία έχει συμβάλει σε επίπεδο 4ετίας στην σταθεροποίηση σε επίπεδα κερδοφορίας για την εταιρία και σε  αύξηση του  τζίρου της σε ποσοστό  31%.

Δυναμικά  εξελίσσεται  επίσης το πλάνο επενδύσεων ύψους 50 εκ. € που έχει ανακοινώσει η Μύθος Ζυθοποιία έως το 2015. Ειδικότερα η εταιρία με μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, έχει ήδη ολοκληρώσει κατά 75-80% το επενδυτικό της πλάνο. Επίκεντρο των επενδύσεων αποτελούν ο εκσυγχρονισμός της παραγωγικής μονάδας, η ανάπτυξη καινοτομίας φέρνοντας στην Ελλάδα την πρωτοποριακή τεχνολογία Draught Master και δημιουργώντας νέα δεδομένα για την εγχώρια αγορά μπύρας, η βελτιστοποίηση του σχεδιασμού marketing, η ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού και η ανανέωση του τεχνολογικού εξοπλισμού σημειώνοντας αύξηση του αριθμού των παγίων στην αγορά κατά την τελευταία 4ετία. Σε αυτό το πλαίσιο σημαντικές είναι οι επενδύσεις που προγραμματίζονται για το 2013 και οι οποίες ανέρχονται σε 5 εκ περίπου € δίνοντας έμφαση στα εμπορικά πάγια, τον εξοπλισμό εργοστασίου και την αναβάθμιση τεχνολογικού εξοπλισμού.

Σε επίπεδο στρατηγικού σχεδιασμού, το 2013 η Μύθος Ζυθοποιία στοχεύει στην αύξηση μεριδίου αγοράς, την ενίσχυση της κερδοφορίας και την επίτευξη υψηλής ρευστότητας και επενδύσεων. Σε αυτό το πλαίσιο η στρατηγική της εταιρείας δίνει έμφαση: α) στην ισχυροποίηση του brand Μύθος, β) τη διεύρυνση του portfolio και την ενδυνάμωση της κουλτούρας draught και γ) την περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού που ανέρχεται σε 380 εργαζόμενους.

Επιπλέον, σταθερά προσανατολισμένη προς τις αγορές του εξωτερικού, με εξαγωγές σε  πάνω από 40 χώρες,  η Μύθος Ζυθοποϊία θέτει ως στόχο σε επίπεδο τριετίας (2013 -2016), την ανάπτυξη των εξαγωγών της πιο διάσημης Ελληνικής Μπύρας «Μύθος» κατά 5 επιπλέον μονάδες αγγίζοντας το 20% από 15% που είναι σήμερα.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Αλέξανδρος Καραφυλίδης δήλωσε: «Μέσα σε 4 έτη η Μύθος Ζυθοποιία έχει επιτύχει οικονομική ενδυνάμωση και ανάπτυξη ενώ ακολουθεί μια δυναμική πορεία. Τα θετικά αποτελέσματα του 2012, η σταθερή κερδοφορία μας αλλά και τα πρώτα μηνύματα του 2013 μας δίνουν το έναυσμα για να θέσουμε τον πήχη ακόμα ψηλότερα κατακτώντας ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος καθώς σε μια πτωτική κατά 4% αγορά,  κατακτούμε ήδη μερίδιο της τάξης του 17%. Με στόχο την κατάκτηση του 20% της αγοράς εντοπίζουμε τις ευκαιρίες και με σύμμαχο μας τους εργαζομένους μας αναπτυσσόμαστε δημιουργώντας νέα δεδομένα.»
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Νεότερη Παλαιότερη