Λίγο η κρίση λίγο η αναδουλειά οδηγούν γνωστούς δημοσιογράφους-σταρ στη λύση των εσόδων από τις διαφημίσεις.
Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι λίγες οι φορές που δημοσιογράφοι-πρωταγωνιστές έχουν υποστεί κυρώσεις από την ΕΣΗΕΑ αλλά φαίνεται ότι οι αμοιβές αποτελούν ισχυρό κίνητρο...
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Με την παρουσία τους "ενισχύουν" την εικόνα ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας και φυσικά πληρώνονται για αυτό.
Οι αμοιβές τους σύμφωνα με πληροφορίες κυμαίνονται από 20.000 έως 200.000 ευρώ και δεν είναι λίγοι εκείνοι που δάνεισαν την εμφάνιση ή τη φωνή τους σε προϊόντα: Πόπη Τσαπανίδου (Roc), Εύα Αντωνοπούλου (Oral B), Νανά Παλαιτσάκη (Τσαγκαράκης), Λιάνα Κανέλλη (Telestet, Froza), Ράνια Θρασκιά (Nokia), Νίκος Ευαγγελάτος (Altec), Στέλιος Κούλογλου (Lexus), Μάκης Τριανταφυλλόπουλος (Νανογιλέκα), κ.α.
Η ΕΣΗΕA βέβαια καραδοκεί καθώς σύμφωνα με το άρθρο 5 του κώδικα δεοντολογίας "ο δημοσιογράφος δεν πρέπει να επιδιώκει και να αποδέχεται τη διαφημιστική χρήση του ονόματος, της φωνής και της εικόνας του, παρά μόνο για κοινωφελείς σκοπούς".
Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι λίγες οι φορές που δημοσιογράφοι-πρωταγωνιστές έχουν υποστεί κυρώσεις από την ΕΣΗΕΑ αλλά φαίνεται ότι οι αμοιβές αποτελούν ισχυρό κίνητρο...