Με μια κίνηση-έκπληξη οι διαφημιστικές εταιρείες κολοσσοί Publicis και Omnicom ανακοίνωσαν πριν μερικές ώρες ότι συγχωνεύονται δημιουργώντας τον μεγαλύτερο διαφημιστικό Όμιλο παγκόσμια.
Τις τελευταίες ημέρες πλήθαιναν τα δημοσιεύματα στα διεθνή μέσα ότι επίκειται συγχώνευση μεγατόνων και σήμερα ήρθε και η επίσημη επιβεβαίωση από πλευράς Publicis.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες στο νέο Όμιλο η συμμετοχή των δύο κολοσσών θα είναι 50%-50% με δύο Co-CEOs: τους Maurice Levy CEO της Publicis και John Wren CEO της Omnicom.
Το μέγεθος του νέου Ομίλου μετά τη συγχώνευση αναμένεται να προσεγγίζει τα 23 δισεκατομμύρια ετήσια ξεπερνώντας τον σημερινό ηγέτη το WPP Group.
Με ενδιαφέρον αναμένονται οι επιπτώσεις της συγχώνευσης αυτής στην Ελλάδα καθώς οι δύο διαφημιστικοί κολοσσοί διατηρούν αρκετά γραφεία:
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Τις τελευταίες ημέρες πλήθαιναν τα δημοσιεύματα στα διεθνή μέσα ότι επίκειται συγχώνευση μεγατόνων και σήμερα ήρθε και η επίσημη επιβεβαίωση από πλευράς Publicis.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες στο νέο Όμιλο η συμμετοχή των δύο κολοσσών θα είναι 50%-50% με δύο Co-CEOs: τους Maurice Levy CEO της Publicis και John Wren CEO της Omnicom.
Το μέγεθος του νέου Ομίλου μετά τη συγχώνευση αναμένεται να προσεγγίζει τα 23 δισεκατομμύρια ετήσια ξεπερνώντας τον σημερινό ηγέτη το WPP Group.
Με ενδιαφέρον αναμένονται οι επιπτώσεις της συγχώνευσης αυτής στην Ελλάδα καθώς οι δύο διαφημιστικοί κολοσσοί διατηρούν αρκετά γραφεία:
- η Omnicom έχει τις BBDO Group, DDB, Tempo OMD, BGM/OMD και Proximity (μείον τις TBWA και MAB Athens) και
- η Publicis την Publicis Athens, Black Pencil, ZenithOptimedia (μείον Leo Burnett και Adel Saatchi & Saatchi).