Η Βιομηχανία Γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ, συνεπής στη στρατηγική της για ανάπτυξη στις αγορές του εξωτερικού, εγκαινιάζει την παρουσία της στην αγορά ελληνικού γιαουρτιού της Μ. Βρετανίας, με το ξεκίνημα της συνεργασίας της με τη γνωστή αγγλική αλυσίδα super market Waitrose. Η Waitrose αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες της Μ. Βρετανίας, διαθέτοντας περισσότερα από 300 καταστήματα σε ολόκληρη τη χώρα. Παράλληλα, φημίζεται για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της και την έμφαση που δίνει στις αξίες της υγιεινής διατροφής.
Η συνεργασία της ΚΡΙ-ΚΡΙ με τη Waitrose αφορά στην παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού με ιδιωτική ετικέτα. Η συνεργασία αυτή σηματοδοτεί την είσοδο της ΚΡΙ-ΚΡΙ στην πλέον ενδιαφέρουσα αγορά ελληνικού γιαουρτιού της Ευρώπης. Το συνολικό μέγεθος της αγοράς ελληνικού γιαουρτιού του Ηνωμένου Βασιλείου υπερβαίνει τα €200 εκ., και προβλέπεται να παρουσιάσει ραγδαία ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος της (80%) αφορά σε Greek style γιαούρτια που παράγονται τοπικά. Αποτελεί, λοιπόν, σημαντική αναπτυξιακή ευκαιρία η προώθηση του αυθεντικού ελληνικού γιαουρτιού, που διαθέτει τεράστια δυναμική και σταδιακά καθιερώνεται ως βασικό μέρος της καθημερινής διατροφής των Βρετανών.
Η ΚΡΙ-ΚΡΙ με την εξωστρέφεια που επιδεικνύει και προωθώντας, παράλληλα, τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τα προϊόντα γιαουρτιού που παράγει για την ελληνική αγορά, καταφέρνει να εμφανίζει άνοδο στις πωλήσεις γαλακτοκομικών μεγαλύτερη του 20%. Η πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια της, επικεντρωμένη στη φρεσκάδα των γιαουρτιών της, που παράγονται από γάλα που συλλέγεται, επεξεργάζεται και συσκευάζεται σε λιγότερο από 24 ώρες, βοήθησε σημαντικά στην ενίσχυση των μεριδίων αγοράς στην εσωτερική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, και για το σκοπό της ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικότητας, η διοίκηση προχωρά σε επέκταση του επενδυτικού πλάνου για το γιαούρτι, προγραμματίζοντας επενδύσεις €8 εκ., έναντι €5 εκ. που είχαν σχεδιαστεί αρχικά, με ορίζοντα υλοποίησης ως το καλοκαίρι 2014.
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Η συνεργασία της ΚΡΙ-ΚΡΙ με τη Waitrose αφορά στην παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού με ιδιωτική ετικέτα. Η συνεργασία αυτή σηματοδοτεί την είσοδο της ΚΡΙ-ΚΡΙ στην πλέον ενδιαφέρουσα αγορά ελληνικού γιαουρτιού της Ευρώπης. Το συνολικό μέγεθος της αγοράς ελληνικού γιαουρτιού του Ηνωμένου Βασιλείου υπερβαίνει τα €200 εκ., και προβλέπεται να παρουσιάσει ραγδαία ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος της (80%) αφορά σε Greek style γιαούρτια που παράγονται τοπικά. Αποτελεί, λοιπόν, σημαντική αναπτυξιακή ευκαιρία η προώθηση του αυθεντικού ελληνικού γιαουρτιού, που διαθέτει τεράστια δυναμική και σταδιακά καθιερώνεται ως βασικό μέρος της καθημερινής διατροφής των Βρετανών.
Η ΚΡΙ-ΚΡΙ με την εξωστρέφεια που επιδεικνύει και προωθώντας, παράλληλα, τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τα προϊόντα γιαουρτιού που παράγει για την ελληνική αγορά, καταφέρνει να εμφανίζει άνοδο στις πωλήσεις γαλακτοκομικών μεγαλύτερη του 20%. Η πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια της, επικεντρωμένη στη φρεσκάδα των γιαουρτιών της, που παράγονται από γάλα που συλλέγεται, επεξεργάζεται και συσκευάζεται σε λιγότερο από 24 ώρες, βοήθησε σημαντικά στην ενίσχυση των μεριδίων αγοράς στην εσωτερική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, και για το σκοπό της ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικότητας, η διοίκηση προχωρά σε επέκταση του επενδυτικού πλάνου για το γιαούρτι, προγραμματίζοντας επενδύσεις €8 εκ., έναντι €5 εκ. που είχαν σχεδιαστεί αρχικά, με ορίζοντα υλοποίησης ως το καλοκαίρι 2014.
Tags:
επιχειρήσεις