Σημαντική αποδεικνύεται η επιρροή του Facebook στην έκβαση των εκλογικών αναμετρήσεων σε Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη, όπως προκύπτει από την ανάλυση ενεργειών που πραγματοποίησε η ThinkDigital, Επίσημος Συνεργάτης του Facebook στην Ελλάδα και σε άλλες 5 χώρες.
Μεταξύ άλλων, στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές, στην Ουγγαρία, το κυβερνών κόμμα επένδυσε στο “Newsfeed Reach Block” και δικαιώθηκε, μιας και προσέγγισε 2,4 εκατ. ψηφοφόρους, με το unique click-trough-rate να ανέρχεται στο 3,97%. Αντίστοιχα, στην Αλβανία, ο τελικός νικητής της εκλογικής αναμέτρησης του 2013 αξιοποίησε το “Log Out Experience” για να απευθυνθεί στο 14% του πληθυσμού της χώρας και να επικοινωνήσει τις θέσεις του με κόστος €0,04 ανά video play.
Ο Άλεξ Καραγεώργης, Managing Director της ThinkDigital, σχολίασε σχετικά:
«Με 4,5 εκατ. ενεργούς χρήστες, το Facebook δίνει στa ελληνικά κόμματα την ευκαιρία να αφουγκραστούν τις ανάγκες του κόσμου, να συνομιλήσουν μαζί τους και να εκφράσουν τις πολιτικές θέσεις τους. Ο δίαυλος επικοινωνίας είναι εδώ. Ως επόμενα best practices θα ξεχωρίσουν αυτοί που θα σεβαστούν το κοινό τους και θα επενδύσουν σε ένα ολοκληρωμένο πλάνο στρατηγικής επικοινωνίας στο Facebook».
Ο πρώτος υποψήφιος που κέρδισε την αναγνώριση για την ικανότητά του να εντάξει αποτελεσματικά το Facebook στο επικοινωνιακό μίγμα ήταν ο Πρόεδρος των Η.Π.Α., Barack Obama. Η καμπάνια για την επανεκλογή του προσέγγισε συνολικά το 47% των ψηφοφόρων στις κρίσιμες πολιτείες, ενώ οι δωρεές που απορρόφησε ήταν κατά 460% μεγαλύτερες σε σχέση με το διαφημιστικό κονδύλι.
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Μεταξύ άλλων, στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές, στην Ουγγαρία, το κυβερνών κόμμα επένδυσε στο “Newsfeed Reach Block” και δικαιώθηκε, μιας και προσέγγισε 2,4 εκατ. ψηφοφόρους, με το unique click-trough-rate να ανέρχεται στο 3,97%. Αντίστοιχα, στην Αλβανία, ο τελικός νικητής της εκλογικής αναμέτρησης του 2013 αξιοποίησε το “Log Out Experience” για να απευθυνθεί στο 14% του πληθυσμού της χώρας και να επικοινωνήσει τις θέσεις του με κόστος €0,04 ανά video play.
Ο Άλεξ Καραγεώργης, Managing Director της ThinkDigital, σχολίασε σχετικά:
«Με 4,5 εκατ. ενεργούς χρήστες, το Facebook δίνει στa ελληνικά κόμματα την ευκαιρία να αφουγκραστούν τις ανάγκες του κόσμου, να συνομιλήσουν μαζί τους και να εκφράσουν τις πολιτικές θέσεις τους. Ο δίαυλος επικοινωνίας είναι εδώ. Ως επόμενα best practices θα ξεχωρίσουν αυτοί που θα σεβαστούν το κοινό τους και θα επενδύσουν σε ένα ολοκληρωμένο πλάνο στρατηγικής επικοινωνίας στο Facebook».
Ο πρώτος υποψήφιος που κέρδισε την αναγνώριση για την ικανότητά του να εντάξει αποτελεσματικά το Facebook στο επικοινωνιακό μίγμα ήταν ο Πρόεδρος των Η.Π.Α., Barack Obama. Η καμπάνια για την επανεκλογή του προσέγγισε συνολικά το 47% των ψηφοφόρων στις κρίσιμες πολιτείες, ενώ οι δωρεές που απορρόφησε ήταν κατά 460% μεγαλύτερες σε σχέση με το διαφημιστικό κονδύλι.