Μεγάλη φουρτούνα και αναταραχή φαίνεται ότι προκαλούν οι επερχόμενες εκλογές σε πολύ γνωστή διαφημιστική εταιρία (και όχι μόνο σε αυτή).
Πρόκειται για την διαφημιστική εταιρία V+O των υιών Βαρβιτσιώτη η οποία γνώρισε περίοδο μεγάλης άνθησης τα προηγούμενα χρόνια. Όμως τώρα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι με το που προκηρύχθηκαν οι εκλογές, τρεις μεγάλοι της πελάτες σταμάτησαν τη συνεργασία μαζί της (μεταξύ αυτών η Google και η Nivea σύμφωνα με τις πληροφορίες).
Η V+O Communication ιδρύθηκε το 2000 από τον Θωμά Βαρβιτσιώτη και τον Γιάννη Ολύμπιο, με όραμα να προσφέρει μία νέα διάσταση στη συμβουλευτική, αποστασιο-ποιημένη από το κλασικό πλαίσιο του PR και προσανατολισμένη στη στρατηγική επικοινωνία και τη διαχείριση της φήμης.
Στο διάστημα αυτών των ετών, με σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης κι ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο, η V+O Communication προχώρησε το 2007 στην Ελλάδα στην εξαγορά της Unlimited Creativity, μίας brand strategy εταιρείας με εξειδίκευση στην παροχή ολοκληρωμένων above και below the line δημιουργικών υπηρεσιών, ενώ το 2011, ανταποκρινόμενη στις ψηφιακές απαιτήσεις της εποχής, ίδρυσε τη Bakers Digital, που εξειδικεύεται σε υπηρεσίες digital PR, online campaign και social media.
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Πρόκειται για την διαφημιστική εταιρία V+O των υιών Βαρβιτσιώτη η οποία γνώρισε περίοδο μεγάλης άνθησης τα προηγούμενα χρόνια. Όμως τώρα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι με το που προκηρύχθηκαν οι εκλογές, τρεις μεγάλοι της πελάτες σταμάτησαν τη συνεργασία μαζί της (μεταξύ αυτών η Google και η Nivea σύμφωνα με τις πληροφορίες).
Η V+O Communication ιδρύθηκε το 2000 από τον Θωμά Βαρβιτσιώτη και τον Γιάννη Ολύμπιο, με όραμα να προσφέρει μία νέα διάσταση στη συμβουλευτική, αποστασιο-ποιημένη από το κλασικό πλαίσιο του PR και προσανατολισμένη στη στρατηγική επικοινωνία και τη διαχείριση της φήμης.
Στο διάστημα αυτών των ετών, με σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης κι ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο, η V+O Communication προχώρησε το 2007 στην Ελλάδα στην εξαγορά της Unlimited Creativity, μίας brand strategy εταιρείας με εξειδίκευση στην παροχή ολοκληρωμένων above και below the line δημιουργικών υπηρεσιών, ενώ το 2011, ανταποκρινόμενη στις ψηφιακές απαιτήσεις της εποχής, ίδρυσε τη Bakers Digital, που εξειδικεύεται σε υπηρεσίες digital PR, online campaign και social media.