Στην απόλυση 50 - σε σύνολο 249 - εργατοτεχνιτών προχώρησε χτες η κοινοπραξία της Αττικής Οδού.
Οι απολύσεις θα συνεχιστούν, καθώς εκτιμάται ότι θα μείνουν μόνο 49 από τους 249 εργατοτεχνίτες, ενώ θα ακολουθήσουν άλλες 100 απολύσεις από τον αρχαιολογικό τομέα. Από την πλευρά τους, οι εργαζόμενοι χαρακτηρίζουν άκυρες τις απολύσεις, υποστηρίζοντας ότι θα προσφύγουν στη δικαιοσύνη.
Η Αττικό Μετρό ως κύριος του έργου, ζητά από την ανάδοχο κοινοπραξία να συνεχίσει τις εργασίες, τουλάχιστον αυτές που αφορούν την αρχαιολογική ανασκαφή και τη διάνοιξη των σηράγγων. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Αττικό Μετρό θα εκδώσει ειδικές εντολές για συγκεκριμένες εργασίες, ώστε να είναι βέβαιος ο εργολάβος ότι θα πληρωθεί για αυτές τις εργασίες.
Σημειώνεται ότι ο εργολάβος υποστηρίζει ότι εφόσον παρήλθε η οριακή προθεσμία του έργου την 1η Δεκεμβρίου 2014 (βάσει απόφασης του διαιτητικού δικαστηρίου) δεν πρέπει να συνεχίσει κύριες εργασίες, αλλά μόνο αυτές που αφορούν την ασφάλεια των εγκαταστάσεων. Ανησυχεί ότι δεν πρόκειται να αποζημιωθεί για εργασίες που θα γίνουν μετά το πέρας της προθεσμίας και για το λόγο αυτό προβαίνει σε απολύσεις.
Υπενθυμίζεται ότι η ανάδοχος κοινοπραξία στις 17 Δεκεμβρίου 2014 κατέθεσε στην Αττικό Μετρό Α.Ε. αίτηση διάλυσης της σύμβασης που έχει υπογράψει με το δημόσιο (Απρίλιος 2006) για την κατασκευή του έργου του μετρό Θεσσαλονίκης. Στις 31 Δεκεμβρίου 2014 η διεύθυνση Μετρό Θεσσαλονίκης της Αττικό Μετρό Α.Ε. απέρριψε το αίτημα του εργολάβου. Στις 14 Ιανουαρίου 2015 ο εργολάβος κατέθεσε ένσταση επί της απόρριψης, η οποία πρέπει να απαντηθεί εντός διμήνου.
Πηγή
<-- Κάνοντας Like στη σελίδα μας στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα
Οι απολύσεις θα συνεχιστούν, καθώς εκτιμάται ότι θα μείνουν μόνο 49 από τους 249 εργατοτεχνίτες, ενώ θα ακολουθήσουν άλλες 100 απολύσεις από τον αρχαιολογικό τομέα. Από την πλευρά τους, οι εργαζόμενοι χαρακτηρίζουν άκυρες τις απολύσεις, υποστηρίζοντας ότι θα προσφύγουν στη δικαιοσύνη.
Η Αττικό Μετρό ως κύριος του έργου, ζητά από την ανάδοχο κοινοπραξία να συνεχίσει τις εργασίες, τουλάχιστον αυτές που αφορούν την αρχαιολογική ανασκαφή και τη διάνοιξη των σηράγγων. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Αττικό Μετρό θα εκδώσει ειδικές εντολές για συγκεκριμένες εργασίες, ώστε να είναι βέβαιος ο εργολάβος ότι θα πληρωθεί για αυτές τις εργασίες.
Σημειώνεται ότι ο εργολάβος υποστηρίζει ότι εφόσον παρήλθε η οριακή προθεσμία του έργου την 1η Δεκεμβρίου 2014 (βάσει απόφασης του διαιτητικού δικαστηρίου) δεν πρέπει να συνεχίσει κύριες εργασίες, αλλά μόνο αυτές που αφορούν την ασφάλεια των εγκαταστάσεων. Ανησυχεί ότι δεν πρόκειται να αποζημιωθεί για εργασίες που θα γίνουν μετά το πέρας της προθεσμίας και για το λόγο αυτό προβαίνει σε απολύσεις.
Υπενθυμίζεται ότι η ανάδοχος κοινοπραξία στις 17 Δεκεμβρίου 2014 κατέθεσε στην Αττικό Μετρό Α.Ε. αίτηση διάλυσης της σύμβασης που έχει υπογράψει με το δημόσιο (Απρίλιος 2006) για την κατασκευή του έργου του μετρό Θεσσαλονίκης. Στις 31 Δεκεμβρίου 2014 η διεύθυνση Μετρό Θεσσαλονίκης της Αττικό Μετρό Α.Ε. απέρριψε το αίτημα του εργολάβου. Στις 14 Ιανουαρίου 2015 ο εργολάβος κατέθεσε ένσταση επί της απόρριψης, η οποία πρέπει να απαντηθεί εντός διμήνου.
Πηγή