Trending

Smoolis: Νέα δωρεάν λειτουργία για δημιουργία e-shop στο Facebook

H Smoolis,  μια ελληνοελβετική startup που έχει αναπτύξει μία εύχρηστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που επιτρέπει στον καθένα να δημιουργήσει το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), πρόσθεσε μια νέα λειτουργία για δημιουργία e-shop στο Facebook. 

 Με την προσθήκη της νέας λειτουργίας με μερικά μόνο κλικ και χωρίς γνώσεις προγραμματισμού, οποιοσδήποτε που διατηρεί το ηλεκτρονικό του κατάστημα στο Smoolis μπορεί να το μεταφέρει αυτούσιο και στο Facebook, με την προϋπόθεση να έχει δημιουργήσει μια σελίδα της επιχείρησής του στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. 
Η συγκεκριμένη λειτουργία διατίθεται δωρεάν και δεν συνεπάγεται επιπρόσθετο κόστος, όπως συμβαίνει με άλλες υφιστάμενες λύσεις στην αγορά.

Μια πρόσφατη έρευνα του Business Insider, δείχνει το  Facebook  να «ηγείται» του αποκαλούμενου social  commerce,   ήτοι της χρήσης των κοινωνικών δικτύων ως εργαλεία για την αύξηση των πωλήσεων μέσω διαδικτύου. Τα 2/3 της συνολικής επισκεψιμότητας που δέχονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Αμερική, προέρχονται από το Facebook το οποίο οι χρήστες επισκέπτονται μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.  
Παράλληλα, το momentum του social commerce όπως φαίνεται είναι ιδιαίτερα ισχυρό: Οι 500 κορυφαίες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου κατέγραψαν κέρδη 3.3 δισεκατομμυρίων δολλαρίων από το social shopping το 2014, σημειώνοντας ποσοστό αύξησης στις πωλήσεις τους λόγω/μέσω κοινωνικών δικτύων σε ποσοστό 26%, σε σχέση με το 2013 (έρευνα: Internet Retailer Social Media 500). 

Ο τρόπος εγκατάστασης και μεταφοράς του e-shop στην εταιρική σελίδα στο Facebook, μέσα από την πλατφόρμα του Smoolis αναλύεται ενδελεχώς σε σχετικό οδηγό (documentation) και περιλαμβάνει συνοπτικά τα εξής απλά βήματα:


  • Από το Smoolis ο χρήστης μεταφέρεται στην εφαρμογή του Facebook, πατά το κουμπί της εγκατάστασης και από εκεί συνδέει το e-shop του με τον λογαριασμό του στο Facebook.
  • Αποδέχεται τα δικαιώματα της εφαρμογής του Smoolis πατώντας το κουμπί "Okay".
  • Αφού αποδεχτεί όλα τα δικαιώματα, επιλέγει τη Facebook σελίδα του από το αναπτυσσόμενο μενού και γράφει την ονομασία για την καρτέλα του.
  • Κάνει κλικ στο κουμπί “Δημιουργία Facebook Store” και αυτό ήταν! 


Mε τη ραγδαία ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων και τoυ Facebook που μετρά περίπου 1.09 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως , η δημιουργία ενός e-shop στο Facebook έχει μια σειρά από σημαντικά οφέλη: 
- Δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχο του e-shop να αυξήσει τις πωλήσεις του στοχεύοντας και στους χρήστες του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου, μέσω στoχευμένων ενεργειών ψηφιακού marketing (digital marketing).
-  H διατήρηση ενός e-shop στο Facebook δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους του να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από δεδομένα για τους φίλους της εταιρικής σελίδας (facebook fans) κι όχι μόνο, η σωστή επεξεργασία των οποίων μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων.
- H αλληλεπίδραση (engagement) με τους φίλους (fans) μιας εταιρικής σελίδας του e-shop οδηγεί και σε αλληλεπίδραση με τους φίλους των fans ανοίγοντας ακόμη περισσότερο τον κύκλο των εν δυνάμει πελατών. 

Η Smoolis ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2014 από δύο Ελληνίδες αδερφές, τη Δέσποινα και τη Χριστίνα Κοσμούλη, που διαμένουν στη Ζυρίχη.
Η εταιρία έχει αναπτύξει  μία εύχρηστη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που επιτρέπει στον καθένα να δημιουργήσει οικονομικά, γρήγορα και απλά το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop).
Σε αντίθεση με υφιστάμενες λύσεις στην αγορά, η Smoolis προσφέρει μια σειρά από καινοτόμα χαρακτηριστικά:

  • Μπορεί κανείς να δημιουργήσει το δικό του e-shop σε οποιαδήποτε από τις διαθέσιμες 58 γλώσσες και 116 εθνικά νομίσματα.
  • To Smoolis αποτελεί μια ιδιαίτερα οικονομική λύση χωρίς να απαιτείται η εγκατάσταση επιμέρους apps, plugins ή features, που σε άλλες περιπτώσεις αυξάνουν το τελικό κόστος για αυτόν που θέλει να δημιουργήσει ένα e-shop (όλα περιλαμβάνονται στα προσφερόμενα πακέτα)
  • Δεν υφίστανται κρυφές χρεώσεις
  • Η πλατφόρμα είναι φιλική για mobile, tablet και desktop ενώ παράλληλα πλατφόρμα προσφέρει μια σειρά από SEO features για να κάνει το e-shop φιλικό στις μηχανές αναζήτησης.

Από το λανσάρισμα της πλατφόρμας μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει προσελκύσει πελάτες από 34 χώρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Γαλλία, η Ελβετία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Αυστραλία, η Βραζιλία, η Μαλαισία, η Ταϊβάν, το Κουβέιτ αλλά και η Ελλάδα.
Νεότερη Παλαιότερη