Πρόκειται για μια μακρόχρονη συνεργασία μεταξύ ελληνικής μάρκας και τη διαφημιστικής εταιρείας η οποία έλαβε τέλος.
Η συνεργασία ήταν αμοιβαία επωφελής καθώς η διαφημιστική είχε αναλάβει όλο το "πακέτο" της προώθησης και επικοινωνίας της μάρκας από τη γέννησή της μέχρι σήμερα με γενικά ομολογούμενη επιτυχία.
Ως επίσημη αιτία του "διαζυγίου" προβάλλεται η διάσταση απόψεων για την επικοινωνιακή στρατηγική που θα ακολουθήσει η μάρκα από εδώ και πέρα. Ίσως όμως και να παίζει το ρόλο της και η είσοδος νέων στελεχών από την πλευρά του πελάτη.
Η συνεργασία ήταν αμοιβαία επωφελής καθώς η διαφημιστική είχε αναλάβει όλο το "πακέτο" της προώθησης και επικοινωνίας της μάρκας από τη γέννησή της μέχρι σήμερα με γενικά ομολογούμενη επιτυχία.
Ως επίσημη αιτία του "διαζυγίου" προβάλλεται η διάσταση απόψεων για την επικοινωνιακή στρατηγική που θα ακολουθήσει η μάρκα από εδώ και πέρα. Ίσως όμως και να παίζει το ρόλο της και η είσοδος νέων στελεχών από την πλευρά του πελάτη.