O Sir Στέλιος Χατζηιωάννου στο πλαίσιο της επίσημης τελετής απονομής για το ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΧΡΟΝΙΑΣ 2016, ανακοίνωσε τις 8 νικήτριες εταιρείες που έλαβαν συνολικά το ποσό των €100.000, το μεγαλύτερο ποσό που έχει διατεθεί, μέχρι σήμερα στην ιστορία του θεσμού.
Μεγάλος νικητής για το 2016 ήταν η εταιρεία Sun of a Beach, η οποία έλαβε το ποσό των €30.000. Η εταιρεία ήταν μια από τις 3 επικρατέστερες εταιρείες για το Βραβείο το 2015 και εξειδικεύεται στην παραγωγή και εμπορία του βασικότερου καλοκαιρινού αξεσουάρ, της πετσέτας θαλάσσης ενώ ταυτόχρονα προωθεί σε παγκόσμιο επίπεδο το «made in Greece» και το Ελληνικό καλοκαίρι.
Πρόκειται για ένα πολύ δυνατό και πρωτότυπο όνομα και ένα προϊόν καινοτόμο, υψηλής ποιότητας που εστιάζει σε πολύ δημιουργικά prints και ιδιαίτερα υφάσματα. Ο στόχος της Εταιρείας είναι να αποκτήσει ένα πολύ δυνατό διεθνές δίκτυο χονδρικής πώλησης και μία επικοινωνιακή πολιτική που θα προωθεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Sun of a Beach: ένα beachwear brand, «born and bread» στη χώρα που είναι συνώνυμη με το καλοκαίρι, την Ελλάδα.
Το συνολικό ποσό των €70.000 δόθηκε σε επτά ακόμα εταιρείες που ανακηρύχθηκαν νικήτριες, ανάμεσα σε συνολικά 67 συμμετοχές. Πρόκειται για τις Εταιρείες:
Στην τελετή απονομής, ο Στέλιος Χατζηιωάννου αναφέρθηκε στις αλλαγές που έγιναν στη διαδικασία συμμετοχής των φετινών βραβείων, καθώς και στην αύξηση του ποσού χρηματοδότησης σε 100.000€ συνολικά, τα οποία οδήγησαν σε δεκαπλασιασμό των συμμετοχών ρεκόρ για τη φετινή χρονιά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2008 και μέχρι σήμερα, ο θεσμός έχει ενισχύσει τη νεανική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα με το συνολικό ποσό των €500.000.
Η διαδικασία επιλογής, στην οποία συμμετείχε ενεργά ο ίδιος ο Στέλιος Χατζηιωάννου, ολοκληρώθηκε λίγες ώρες πριν από την έναρξη της φετινής τελετής. Για πρώτη φορά, η τελετή πραγματοποιήθηκε παρουσία όλων των εταιρειών που έθεσαν υποψηφιότητα, στο κτίριο του Stelios Philanthropic Foundation στο κέντρο της Αθήνας. Στον ίδιο χώρο υλοποιείται και η πρωτοβουλία του Ιδρύματος Φαγητό από Καρδιά, με διανομή συσκευασμένου φαγητού σε περισσότερα από 2.000 άτομα καθημερινά.
Τα Βραβεία που διοργανώνει ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής της easyJet, του ομίλου easyGroup και του Stelios Philanthropic Foundation, απευθύνεται αποκλειστικά σε νέες και νέους Έλληνες επιχειρηματίες μέχρι 40 ετών (γεννηθείς το αργότερο το 1976) που έχουν ξεκινήσει την επιχειρηματική τους δραστηριότητα τα τελευταία 7 χρόνια, με συνολικό τζίρο τουλάχιστον €10.000 το χρόνο. Η επιχείρησή τους πρέπει να απασχολεί τουλάχιστον δύο άτομα και ο επιχειρηματίας πρέπει να κατέχει τουλάχιστον το 50% αυτής. Σε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες της εταιρείας είναι δύο άτομα, θα πρέπει να κατέχουν, συνολικά και οι δύο, το 80% της επιχείρησής τους.
Κατά τη διάρκεια της απονομής των φετινών Βραβείων, ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου δήλωσε σχετικά: «Για 9η συνεχή χρονιά επέλεξα να στηρίξω τη δημιουργικότητα και την καινοτομία νέων επιχειρηματιών στην Ελλάδα, οι οποίοι παραμένουν στη χώρα τους, θέτουν μακροπρόθεσμα σχέδια και στόχους και συνεχίζουν να οραματίζονται, παρόλη την οικονομική αστάθεια και τις δύσκολες συνθήκες. Οι νέοι επιχειρηματίες που βρέθηκαν αυτή τη χρονιά στο τελικό στάδιο, χαρακτηρίζονται για την αποφασιστικότητα και την αφοσίωση στον επιχειρηματικό τους στόχο, αλλά και για το προσωπικό ρίσκο που έχουν συνειδητά πάρει, επενδύοντας σε ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον με προσωπικά κεφάλαια. Θετικά οικονομικά αποτελέσματα, υγειές επιχειρηματικό μοντέλο, καινοτομία και ποιότητα υπηρεσιών, είναι κάποια από τα βασικά χαρακτηριστικά της δραστηριότητας τους, τα οποία τους έκαναν να ξεχωρίσουν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας και να ανακηρυχθούν νικητές».
Μέχρι σήμερα, το βραβείο έχουν επίσης λάβει οι εταιρείες: Ancient Greek Sandals (2014), Nanobionic (2013), People for Business (2012), Fereikos Helix (2011), Fasmetrics (2010), Zoo.gr (2009) και Simply Burgers (2008).Το 2015, το Βραβείο απέσπασε η Sede, αλυσίδα κομμωτηρίων και υπηρεσιών ομορφιάς με έδρα τη Θεσσαλονίκη, η οποία με άξονα την καινοτομία και την ποιότητα, έχει ξεχωρίσει στο χώρο της ομορφιάς, παρουσιάζοντας σταθερά, ανοδική πορεία. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Μεγάλος νικητής για το 2016 ήταν η εταιρεία Sun of a Beach, η οποία έλαβε το ποσό των €30.000. Η εταιρεία ήταν μια από τις 3 επικρατέστερες εταιρείες για το Βραβείο το 2015 και εξειδικεύεται στην παραγωγή και εμπορία του βασικότερου καλοκαιρινού αξεσουάρ, της πετσέτας θαλάσσης ενώ ταυτόχρονα προωθεί σε παγκόσμιο επίπεδο το «made in Greece» και το Ελληνικό καλοκαίρι.
Πρόκειται για ένα πολύ δυνατό και πρωτότυπο όνομα και ένα προϊόν καινοτόμο, υψηλής ποιότητας που εστιάζει σε πολύ δημιουργικά prints και ιδιαίτερα υφάσματα. Ο στόχος της Εταιρείας είναι να αποκτήσει ένα πολύ δυνατό διεθνές δίκτυο χονδρικής πώλησης και μία επικοινωνιακή πολιτική που θα προωθεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Sun of a Beach: ένα beachwear brand, «born and bread» στη χώρα που είναι συνώνυμη με το καλοκαίρι, την Ελλάδα.
Το συνολικό ποσό των €70.000 δόθηκε σε επτά ακόμα εταιρείες που ανακηρύχθηκαν νικήτριες, ανάμεσα σε συνολικά 67 συμμετοχές. Πρόκειται για τις Εταιρείες:
- Agnotis, Jacko Carasso, εταιρεία που ειδικεύεται στην πώληση βρεφικής πάνας, μέσω διαδικτύου.
- Apifon, Κωνσταντίνος Στρουμπάκης, εταιρεία που παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες mobile (sms messaging) και mobile applications.
- Glowbox, Αικατερίνη Λυμπέρη, beauty e-shop όπου τα μέλη του λαμβάνουν και αξιολογούν προϊόντα ομορφιάς, κερδίζουν “GLOWpoints” που εξαργυρώνουν στο e-shop της εταιρείας.
- Isostevia, Αντώνιος Παναγώτας, εταιρεία παραγωγής και διάθεσης 100% φυσικών προϊόντων στέβιας
- Mermix, Χρήστος Σταμάτης, εταιρεία με υπηρεσίες ανταλλαγής αγροτικών μηχανημάτων.
- Finest Roots, Μάνος & Νικόλας Σμυρλάκης, ποτοποιία με παραδοσιακά λικέρ.
- Sleed, Στυλιανός Ηλιάκης & Ευάγγελος Κοτσώνης, εταιρεία παροχής καινοτόμων υπηρεσιών e-business και digital marketing.
Στην τελετή απονομής, ο Στέλιος Χατζηιωάννου αναφέρθηκε στις αλλαγές που έγιναν στη διαδικασία συμμετοχής των φετινών βραβείων, καθώς και στην αύξηση του ποσού χρηματοδότησης σε 100.000€ συνολικά, τα οποία οδήγησαν σε δεκαπλασιασμό των συμμετοχών ρεκόρ για τη φετινή χρονιά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2008 και μέχρι σήμερα, ο θεσμός έχει ενισχύσει τη νεανική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα με το συνολικό ποσό των €500.000.
Η διαδικασία επιλογής, στην οποία συμμετείχε ενεργά ο ίδιος ο Στέλιος Χατζηιωάννου, ολοκληρώθηκε λίγες ώρες πριν από την έναρξη της φετινής τελετής. Για πρώτη φορά, η τελετή πραγματοποιήθηκε παρουσία όλων των εταιρειών που έθεσαν υποψηφιότητα, στο κτίριο του Stelios Philanthropic Foundation στο κέντρο της Αθήνας. Στον ίδιο χώρο υλοποιείται και η πρωτοβουλία του Ιδρύματος Φαγητό από Καρδιά, με διανομή συσκευασμένου φαγητού σε περισσότερα από 2.000 άτομα καθημερινά.
Τα Βραβεία που διοργανώνει ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής της easyJet, του ομίλου easyGroup και του Stelios Philanthropic Foundation, απευθύνεται αποκλειστικά σε νέες και νέους Έλληνες επιχειρηματίες μέχρι 40 ετών (γεννηθείς το αργότερο το 1976) που έχουν ξεκινήσει την επιχειρηματική τους δραστηριότητα τα τελευταία 7 χρόνια, με συνολικό τζίρο τουλάχιστον €10.000 το χρόνο. Η επιχείρησή τους πρέπει να απασχολεί τουλάχιστον δύο άτομα και ο επιχειρηματίας πρέπει να κατέχει τουλάχιστον το 50% αυτής. Σε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες της εταιρείας είναι δύο άτομα, θα πρέπει να κατέχουν, συνολικά και οι δύο, το 80% της επιχείρησής τους.
Κατά τη διάρκεια της απονομής των φετινών Βραβείων, ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου δήλωσε σχετικά: «Για 9η συνεχή χρονιά επέλεξα να στηρίξω τη δημιουργικότητα και την καινοτομία νέων επιχειρηματιών στην Ελλάδα, οι οποίοι παραμένουν στη χώρα τους, θέτουν μακροπρόθεσμα σχέδια και στόχους και συνεχίζουν να οραματίζονται, παρόλη την οικονομική αστάθεια και τις δύσκολες συνθήκες. Οι νέοι επιχειρηματίες που βρέθηκαν αυτή τη χρονιά στο τελικό στάδιο, χαρακτηρίζονται για την αποφασιστικότητα και την αφοσίωση στον επιχειρηματικό τους στόχο, αλλά και για το προσωπικό ρίσκο που έχουν συνειδητά πάρει, επενδύοντας σε ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον με προσωπικά κεφάλαια. Θετικά οικονομικά αποτελέσματα, υγειές επιχειρηματικό μοντέλο, καινοτομία και ποιότητα υπηρεσιών, είναι κάποια από τα βασικά χαρακτηριστικά της δραστηριότητας τους, τα οποία τους έκαναν να ξεχωρίσουν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας και να ανακηρυχθούν νικητές».
Μέχρι σήμερα, το βραβείο έχουν επίσης λάβει οι εταιρείες: Ancient Greek Sandals (2014), Nanobionic (2013), People for Business (2012), Fereikos Helix (2011), Fasmetrics (2010), Zoo.gr (2009) και Simply Burgers (2008).Το 2015, το Βραβείο απέσπασε η Sede, αλυσίδα κομμωτηρίων και υπηρεσιών ομορφιάς με έδρα τη Θεσσαλονίκη, η οποία με άξονα την καινοτομία και την ποιότητα, έχει ξεχωρίσει στο χώρο της ομορφιάς, παρουσιάζοντας σταθερά, ανοδική πορεία. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Tags:
startup