Το οικονομικό έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου οι επενδύσεις έφθασαν στα 3 εκατομμύρια ευρώ με με τη γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Media Markt να έχει προχωρήσει τους τελευταίους μήνες στη δημιουργία ενός νέου καταστήματος στην Αγία Παρασκευή και στην ανακοίνιση αρκετών από τα υπάρχοντα σημεία του δικτύου της. Τελευταίο παράδειγμα είναι το κατάστημα στη λεωφόρο Συγγρού 340 στα νότια προάστια της Αθήνας.
Η Media Markt δεν πρόκειται να περιοριστεί πάντως σε ανακαινίσεις, καθώς υπάρχουν σχέδια για αύξηση των σημείων πώλησης, έστω και μικρότερου εμβαδού από εκείνα που μας έχει συνηθίσει μέχρι τώρα.
Μάλιστα, ο διευθύνων σύμβουλος της Media-Saturn Hellas, Δημήτρης Κατραβάς ανέφερε πρόσφατα ότι στα πλάνα της εταιρείας είναι η δημιουργία νέων καταστημάτων στην περιφέρεια με την Πάτρα και το Ηράκλειο να είναι μεταξύ των πόλεων που εξετάζει η αλυσίδα.
Συγκεκριμένα μέχρι το τέλος του 2016 η εταιρία θα έχει εγκαινιάσει το νέο της κατάστημά της στην Πάτρα. Πρόκειται για επένδυση που υπολογίζεται ότι θα ανέλθει γύρω στα 2 εκατ. ευρώ.
Το μέγεθος του καταστήματος θα φτάσει τα 2.000-2.500 τ.μ. και θα ανταποκρίνεται στη νέα φιλοσοφία εμπορικής ανάπτυξης της εταιρείας. Από κει και πέρα το μακροπρόθεσμο πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει το Ηράκλειο Κρήτης, τη Χαλκίδα και την Καλαμάτα. fpress.gr Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Η Media Markt δεν πρόκειται να περιοριστεί πάντως σε ανακαινίσεις, καθώς υπάρχουν σχέδια για αύξηση των σημείων πώλησης, έστω και μικρότερου εμβαδού από εκείνα που μας έχει συνηθίσει μέχρι τώρα.
Μάλιστα, ο διευθύνων σύμβουλος της Media-Saturn Hellas, Δημήτρης Κατραβάς ανέφερε πρόσφατα ότι στα πλάνα της εταιρείας είναι η δημιουργία νέων καταστημάτων στην περιφέρεια με την Πάτρα και το Ηράκλειο να είναι μεταξύ των πόλεων που εξετάζει η αλυσίδα.
Συγκεκριμένα μέχρι το τέλος του 2016 η εταιρία θα έχει εγκαινιάσει το νέο της κατάστημά της στην Πάτρα. Πρόκειται για επένδυση που υπολογίζεται ότι θα ανέλθει γύρω στα 2 εκατ. ευρώ.
Το μέγεθος του καταστήματος θα φτάσει τα 2.000-2.500 τ.μ. και θα ανταποκρίνεται στη νέα φιλοσοφία εμπορικής ανάπτυξης της εταιρείας. Από κει και πέρα το μακροπρόθεσμο πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει το Ηράκλειο Κρήτης, τη Χαλκίδα και την Καλαμάτα. fpress.gr Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Tags:
επιχειρήσεις