Η Αεροπορία Αιγαίου Α.Ε. (Aegean Airlines) προκειμένου να καλύψει τις επιχειρησιακές ανάγκες της,αναζητά Call Center Agents για την έδρα της εταιρείας στην Κηφισιά.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν άριστη γνώση ελληνικών και αγγλικών (προφορικά και γραπτά), τουλάχιστον άλλης μίας γλώσσας εκ των γερμανικών, γαλλικών, ιταλικών, ρωσικών, ισπανικών ή Καταλανικών, καλή γνώση χρήσης του MS Office και εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις.
Όσοι εργαστούν σε αυτή την ειδικότητα θα είναι σε θέση να απαντούν εισερχόμενες κλήσεις, να κάνουν ηλεκτρονικές κρατήσεις θέσεων και γενικά να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις πτήσεις της Aegean Airlines.
Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, επτά μέρες την εβδομάδα.
Τα βιογραφικά των υποψηφίων θα πρέπει να υποβληθούν έως την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την αποστολή βιογραφικού κάντε κλικ εδώ.
In English
Aegean Airlines is currently seeking:
Call Center Agents
This position brings along some of the following responsibilities:
Answer incoming calls
Book seats
Issue e-tickets
Provide information on flights, fares, as well as new services
Perform tickets/bookings changes or cancellations
Candidates should have the following personal requirements:
Team oriented
Sales skills
Committed
Ability to work under pressure
Ability to work on rotation shifts
Decisive, organized, proactive approach
Candidates should have the following educational requirements and work experience:
Bachelor degree will be an asset
Greek and English fluent written and spoken are mandatory
Excellent knowledge of at least one of the following languages : German, French, Italian, Russian, Spanish, Catalonian
Good knowledge of Microsoft Office
Military obligation must be completed
The Call center department operates at Head Quarter in Kifissia, daily, 24 hours a day.
Applications should be submitted by Wednesday, 30.11.2016.
Submit your CV by clicking here. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν άριστη γνώση ελληνικών και αγγλικών (προφορικά και γραπτά), τουλάχιστον άλλης μίας γλώσσας εκ των γερμανικών, γαλλικών, ιταλικών, ρωσικών, ισπανικών ή Καταλανικών, καλή γνώση χρήσης του MS Office και εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις.
Όσοι εργαστούν σε αυτή την ειδικότητα θα είναι σε θέση να απαντούν εισερχόμενες κλήσεις, να κάνουν ηλεκτρονικές κρατήσεις θέσεων και γενικά να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις πτήσεις της Aegean Airlines.
Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, επτά μέρες την εβδομάδα.
Τα βιογραφικά των υποψηφίων θα πρέπει να υποβληθούν έως την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την αποστολή βιογραφικού κάντε κλικ εδώ.
In English
Aegean Airlines is currently seeking:
Call Center Agents
This position brings along some of the following responsibilities:
Answer incoming calls
Book seats
Issue e-tickets
Provide information on flights, fares, as well as new services
Perform tickets/bookings changes or cancellations
Candidates should have the following personal requirements:
Team oriented
Sales skills
Committed
Ability to work under pressure
Ability to work on rotation shifts
Decisive, organized, proactive approach
Candidates should have the following educational requirements and work experience:
Bachelor degree will be an asset
Greek and English fluent written and spoken are mandatory
Excellent knowledge of at least one of the following languages : German, French, Italian, Russian, Spanish, Catalonian
Good knowledge of Microsoft Office
Military obligation must be completed
The Call center department operates at Head Quarter in Kifissia, daily, 24 hours a day.
Applications should be submitted by Wednesday, 30.11.2016.
Submit your CV by clicking here. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->