Η TailWind, η εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της πρώτης έρευνας για τη χρήση ad blocking στην Ελλάδα. Η έρευνα, η οποία τελεί υπό την αιγίδα των ΣΔΕ, ΕΔΕΕ και ΙΑΒ HELLAS και στην οποία συμμετείχαν κορυφαίοι Έλληνες εκδότες, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Focus Bari και την Oriel κατά το χρονικό διάστημα 26 Σεπτεμβρίου - 31 Οκτωβρίου σε συνολικά 54 sites.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η χρήση ad blocking στην Ελλάδα, σε επίπεδο unique browsers, ανέρχεται στο 19,6%. Σε επίπεδο συσκευών, η χρήση εφαρμογών για ad blocking διαμορφώνεται σε 34,3% στο desktop, 2.8% και 4,7% σε mobile και tablet αντίστοιχα.
Ως προς το προφίλ του Έλληνα χρήστη ad blocker, η πλειοψηφία είναι άνδρες, ηλικίας 18-34 και υψηλού μορφωτικού επιπέδου.
Ο κύριος λόγος που ωθεί τους καταναλωτές στη χρήση εφαρμογών ad blocking, είναι κατά 71,1%ι η αποφυγή ενοχλητικών διαφημίσεων. 2 στους 3 χρήστες ad blocking, δήλωσαν ότι θα απεγκαθιστούσαν την εφαρμογή εάν οι διαφημίσεις γινόντουσαν λιγότερο ενοχλητικές και δεν επηρέαζαν την πλοήγηση τους.
Τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας είναι διαθέσιμα στο site: www.tailwindemea.net
«Η πρώτη έρευνα για το ad-blocking στην Ελλάδα θα πρέπει να αποτελέσει wakeup call για έναν κλάδο που για χρόνια υπνοβατεί προς την διάρρηξη της σχέσης του με τον τελικό καταναλωτή», δήλωσε ο Οδυσσέας Ντότσικας, ιδρυτής του TDG και Δ/νων σύμβουλος της TailWind. «Διαβάζοντας πίσω από τους αριθμούς, είναι ξεκάθαρο είναι ότι η κατάσταση είναι αναστρέψιμη με την προϋπόθεση ότι διαφημιζόμενοι, διαφημιστικές εταιρείες και εκδότες, αντιληφθούν το μερίδιο ευθύνης τους και δουλέψουν συλλογικά για την ανάσχεση του φαινομένου.» Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η χρήση ad blocking στην Ελλάδα, σε επίπεδο unique browsers, ανέρχεται στο 19,6%. Σε επίπεδο συσκευών, η χρήση εφαρμογών για ad blocking διαμορφώνεται σε 34,3% στο desktop, 2.8% και 4,7% σε mobile και tablet αντίστοιχα.
Ως προς το προφίλ του Έλληνα χρήστη ad blocker, η πλειοψηφία είναι άνδρες, ηλικίας 18-34 και υψηλού μορφωτικού επιπέδου.
Ο κύριος λόγος που ωθεί τους καταναλωτές στη χρήση εφαρμογών ad blocking, είναι κατά 71,1%ι η αποφυγή ενοχλητικών διαφημίσεων. 2 στους 3 χρήστες ad blocking, δήλωσαν ότι θα απεγκαθιστούσαν την εφαρμογή εάν οι διαφημίσεις γινόντουσαν λιγότερο ενοχλητικές και δεν επηρέαζαν την πλοήγηση τους.
Τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας είναι διαθέσιμα στο site: www.tailwindemea.net
«Η πρώτη έρευνα για το ad-blocking στην Ελλάδα θα πρέπει να αποτελέσει wakeup call για έναν κλάδο που για χρόνια υπνοβατεί προς την διάρρηξη της σχέσης του με τον τελικό καταναλωτή», δήλωσε ο Οδυσσέας Ντότσικας, ιδρυτής του TDG και Δ/νων σύμβουλος της TailWind. «Διαβάζοντας πίσω από τους αριθμούς, είναι ξεκάθαρο είναι ότι η κατάσταση είναι αναστρέψιμη με την προϋπόθεση ότι διαφημιζόμενοι, διαφημιστικές εταιρείες και εκδότες, αντιληφθούν το μερίδιο ευθύνης τους και δουλέψουν συλλογικά για την ανάσχεση του φαινομένου.» Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->