Το Twitter προσπαθεί να αλλάξει και να γίνει πιό ελκυστικό στους χρήστες του. Στα πλαίσια αυτά λλάζει τον τρόπο με τον οποίο θα εμφανίζονται τα αποτελέσματα από τις αναζητήσεις των χρηστών.
Μέχρι σήμερα, η εμφάνιση των αποτελεσμάτων γινόταν με χρονολογική βάση. Δηλαδή, τις πρώτες θέσεις κατείχαν τα πιο πρόσφατα τιτιβίσματα σε σχέση με την αναζήτηση. Πλέον, η σειρά με την οποία θα “έρχονται” τα αποτελέσματα, θα γίνεται στο πλαίσιο της σχετικότητας με το ερώτημα του χρήστη. Άρα λοιπόν, τα tweets θα πρέπει να έχουν τις σωστές λέξεις- κλειδιά, τα κατάλληλα hashtags και αναβαθμισμένο content για να φτάνουν στα μάτια περισσότερων χρηστών.
Πιο συγκεκριμένα, το twitter, δείχνει να προσανατολίζεται σε μια πιο κοντά με το seo (search engine optimization) λογική, όπου οι χρήστες επιδιώκουν να λαμβάνουν τα πιο σχετικά με το ερώτημά τους αποτελέσματα και όχι τα πιο πρόσφατα. Αυτό ισχύει με την Google όπου τα relevant αποτελέσματα είναι και αυτά που έχουν το υψηλότερο engagement.
Όπως ανέφερε η Lisa Huang, Software Engineer του twitter, οι δοκιμές για την εμφάνιση των πιο σχετικών αποτελεσμάτων βάσει της αναζήτησης έχουν ξεκινήσει εδώ και κάποιους μήνες. Υπήρχε ένα πρόβλημα που έπρεπε να αντιμετωπιστεί σε σχέση με την εμφάνιση των πιο engaging Tweets πιο ψηλά, καθώς τα tweets αυτά, αυτομάτως θα έχουν πιο πολλές πιθανότητες να αυξήσουν το engagement ακόμα περισσότερο, με αποτέλεσμα να μένουν πίσω κάποιες σχετικές αλλά λιγότερο δημοφιλής δημοσιεύσεις.
Αυτό είναι ένα θέμα που το Twitter αντιμετωπίζει μέσω του machine learning. Στην πραγματικότητα, η ομάδα των προγραμματιστών, προσπαθεί να “εκπαιδεύσει” τη μηχανή ώστε να καταλαβαίνει ποια tweets είναι όντως τα πιο σχετικά με αυτό που ρωτάει ο χρήστης, μετρώντας συγχρόνως τόσο engagement όσο και τη συνολική εικόνα του λογαριασμού.
Ταυτόχρονα, η “μηχανή” θα αποτρέπει την εμφάνιση συνεχόμενων δημοσιεύσεων από έναν λογαριασμό ώστε ο χρήστης να έχει πρόσβαση σε αποτελέσματα από διαφορετικές πηγές. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Μέχρι σήμερα, η εμφάνιση των αποτελεσμάτων γινόταν με χρονολογική βάση. Δηλαδή, τις πρώτες θέσεις κατείχαν τα πιο πρόσφατα τιτιβίσματα σε σχέση με την αναζήτηση. Πλέον, η σειρά με την οποία θα “έρχονται” τα αποτελέσματα, θα γίνεται στο πλαίσιο της σχετικότητας με το ερώτημα του χρήστη. Άρα λοιπόν, τα tweets θα πρέπει να έχουν τις σωστές λέξεις- κλειδιά, τα κατάλληλα hashtags και αναβαθμισμένο content για να φτάνουν στα μάτια περισσότερων χρηστών.
Πιο συγκεκριμένα, το twitter, δείχνει να προσανατολίζεται σε μια πιο κοντά με το seo (search engine optimization) λογική, όπου οι χρήστες επιδιώκουν να λαμβάνουν τα πιο σχετικά με το ερώτημά τους αποτελέσματα και όχι τα πιο πρόσφατα. Αυτό ισχύει με την Google όπου τα relevant αποτελέσματα είναι και αυτά που έχουν το υψηλότερο engagement.
Όπως ανέφερε η Lisa Huang, Software Engineer του twitter, οι δοκιμές για την εμφάνιση των πιο σχετικών αποτελεσμάτων βάσει της αναζήτησης έχουν ξεκινήσει εδώ και κάποιους μήνες. Υπήρχε ένα πρόβλημα που έπρεπε να αντιμετωπιστεί σε σχέση με την εμφάνιση των πιο engaging Tweets πιο ψηλά, καθώς τα tweets αυτά, αυτομάτως θα έχουν πιο πολλές πιθανότητες να αυξήσουν το engagement ακόμα περισσότερο, με αποτέλεσμα να μένουν πίσω κάποιες σχετικές αλλά λιγότερο δημοφιλής δημοσιεύσεις.
Αυτό είναι ένα θέμα που το Twitter αντιμετωπίζει μέσω του machine learning. Στην πραγματικότητα, η ομάδα των προγραμματιστών, προσπαθεί να “εκπαιδεύσει” τη μηχανή ώστε να καταλαβαίνει ποια tweets είναι όντως τα πιο σχετικά με αυτό που ρωτάει ο χρήστης, μετρώντας συγχρόνως τόσο engagement όσο και τη συνολική εικόνα του λογαριασμού.
Ταυτόχρονα, η “μηχανή” θα αποτρέπει την εμφάνιση συνεχόμενων δημοσιεύσεων από έναν λογαριασμό ώστε ο χρήστης να έχει πρόσβαση σε αποτελέσματα από διαφορετικές πηγές. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->