Σε εξαιρετικά δυσχερή θέση βρίσκεται ο Όμιλος του Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου ο οποίος προσέφυγε στην προστασία του αμερικανικού πτωχευτικού δικαίου. Η εξέλιξη έρχεται 32 χρόνια μετά την κατάρρευση στα χέρια του της ναυτιλιακής του πατέρα του Περικλή, Hellenic Lines - το μοναδικό παράδειγμα στην ελληνική ναυτιλία μεγάλης επιχείρησης τακτικών γραμμών, η οποία τέθηκε υπό εκκαθάριση το 1985.
Σήμερα, το σύνολο των υποχρεώσεων του εφοπλιστή σε δάνεια και οφειλές προς προμηθευτές, όπως ναυπηγεία και εταιρίες καυσίμων, ανέρχεται στα 1,05 δισ. δολάρια και η αξία του στόλου του στα 1,77 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου στο δικαστήριο. Η αδυναμία ομαλής εξυπηρέτησης των οφειλών του αποδίδεται στη μεγάλη υποχώρηση των τιμών στις διεθνείς ναυλαγορές κατά τα τελευταία έτη.
Συνολικά είκοσι τέσσερις εταιρικές οντότητες συμφερόντων του τέθηκαν σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές, οι μισοί εκ των οποίων δεν εμφανίζονται διατεθειμένοι να διαπραγματευτούν με τον εφοπλιστή ευνοϊκότερους όρους αποπληρωμής των δανείων που του έχουν χορηγήσει. Αλλωστε, παραμονές Χριστουγέννων εκτελέστηκε η πρώτη σύλληψη πλοίου του έναντι οφειλών του.
Γι’ αυτόν τον λόγο ο 80χρονος Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος, ο οποίος μοιράζει τον χρόνο του μεταξύ Νέας Υόρκης, Λονδίνου και Αθήνας, επέλεξε την οδό των δικαστηρίων της νότιας περιφέρειας της Νέας Υόρκης ώστε να μη χάσει τον στόλο του από κατασχέσεις πιστωτών του. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Σήμερα, το σύνολο των υποχρεώσεων του εφοπλιστή σε δάνεια και οφειλές προς προμηθευτές, όπως ναυπηγεία και εταιρίες καυσίμων, ανέρχεται στα 1,05 δισ. δολάρια και η αξία του στόλου του στα 1,77 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου στο δικαστήριο. Η αδυναμία ομαλής εξυπηρέτησης των οφειλών του αποδίδεται στη μεγάλη υποχώρηση των τιμών στις διεθνείς ναυλαγορές κατά τα τελευταία έτη.
Συνολικά είκοσι τέσσερις εταιρικές οντότητες συμφερόντων του τέθηκαν σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές, οι μισοί εκ των οποίων δεν εμφανίζονται διατεθειμένοι να διαπραγματευτούν με τον εφοπλιστή ευνοϊκότερους όρους αποπληρωμής των δανείων που του έχουν χορηγήσει. Αλλωστε, παραμονές Χριστουγέννων εκτελέστηκε η πρώτη σύλληψη πλοίου του έναντι οφειλών του.
Γι’ αυτόν τον λόγο ο 80χρονος Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος, ο οποίος μοιράζει τον χρόνο του μεταξύ Νέας Υόρκης, Λονδίνου και Αθήνας, επέλεξε την οδό των δικαστηρίων της νότιας περιφέρειας της Νέας Υόρκης ώστε να μη χάσει τον στόλο του από κατασχέσεις πιστωτών του. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->