Τη θέση της Διευθύντριας Marketing στην Atcom αναλαμβάνει η Άννα Μαρία Μπερίτση στο πλαίσιο της δημιουργίας νέου τμήματος Marketing, Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας.
Η κα Μπερίτση έχει προϋπηρεσία ως επικεφαλής Μarketing σε ψηφιακούς εκδότες όπως η DPG Digital Media και η 24Media και αναλαμβάνει από σήμερα καθήκοντα Διευθύντριας Marketing με ευθύνη τόσο της επικοινωνιακής στρατηγικής της Atcom όσο και των Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Η κα Μπερίτση έχει προϋπηρεσία ως επικεφαλής Μarketing σε ψηφιακούς εκδότες όπως η DPG Digital Media και η 24Media και αναλαμβάνει από σήμερα καθήκοντα Διευθύντριας Marketing με ευθύνη τόσο της επικοινωνιακής στρατηγικής της Atcom όσο και των Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Tags:
επιχειρήσεις