Ο πολυεθνικός κολοσσός Unilever στα πλαίσια αναδιάρθρωσης αποφάσισε την πώληση των brand μαργαρινών που διαθέτει έως το τέλος του έτους και την συγχώνευση των μονάδων τροφίμων και αναψυκτικών.
Η συγκεκριμένη απόφαση επηρεάζει και την θυγατρική του πολυεθνικού ομίλου την Ελλάδα. Τα σήματα που παράγονται στην Ελλάδα και εντάσσονται στην κατηγορία αυτή είναι τα προϊόντα Flora, Βιτάμ, Super Fresco, Άλτις Soft, Ελαΐς και Becel.
Οι πωλήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων σημείωσαν κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς πτώση 10,4% σε αξία, με αποτέλεσμα αυτές να υποχωρήσουν στα 44,3 εκατ. ευρώ και μείωση 12,6% σε όγκο, όταν οι πωλήσεις της συνολικής κατηγορίας εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ υποχώρησαν κατά 8,6% και 12,3% αντίστοιχα.
Ο βρετανο-ολλανδικός όμιλος εξήγγειλε πρόγραμμα αναδιάρθρωσης με πρόθεση να σηματοδοτησει στους μετόχους της και τις αγορές ότι θέλει και μπορεί να παραμείνει αυτόνομη, στον απόηχο της αποτυχημένης προσπάθειας εξαγοράς της ύψους 143 δισ. ευρώ από τους Αμερικανούς της Kraft Heinz. fpress.gr Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Η συγκεκριμένη απόφαση επηρεάζει και την θυγατρική του πολυεθνικού ομίλου την Ελλάδα. Τα σήματα που παράγονται στην Ελλάδα και εντάσσονται στην κατηγορία αυτή είναι τα προϊόντα Flora, Βιτάμ, Super Fresco, Άλτις Soft, Ελαΐς και Becel.
Οι πωλήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων σημείωσαν κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς πτώση 10,4% σε αξία, με αποτέλεσμα αυτές να υποχωρήσουν στα 44,3 εκατ. ευρώ και μείωση 12,6% σε όγκο, όταν οι πωλήσεις της συνολικής κατηγορίας εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ υποχώρησαν κατά 8,6% και 12,3% αντίστοιχα.
Ο βρετανο-ολλανδικός όμιλος εξήγγειλε πρόγραμμα αναδιάρθρωσης με πρόθεση να σηματοδοτησει στους μετόχους της και τις αγορές ότι θέλει και μπορεί να παραμείνει αυτόνομη, στον απόηχο της αποτυχημένης προσπάθειας εξαγοράς της ύψους 143 δισ. ευρώ από τους Αμερικανούς της Kraft Heinz. fpress.gr Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Tags:
επιχειρήσεις