Ένα άρθρο που ασκούσε σκληρή κριτική στον Μένιο Φουρθιώτη και στο κανάλι Epsilon επέσυρε το εξώδικο.
Το εξώδικο σύμφωνα με το Mononews απεστάλη στο site για το ακόλουθο άρθρο του Διονύση Θανάσουλα με ημερομηνία 25/4/17:
"Δεν χρειάστηκαν πολλά δείγματα γραφής για το «Star Academy», που μετονομάστηκε σε «Super Star Academy» όχι φυσικά επειδή σκίζει, αλλά επειδή, σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρία παραγωγής Endemol ακόμη περιμένει τα λεφτά της και απαγόρεψε στο κανάλι του Περιστερίου να συνεχίσει την προβολή του τίτλου που της ανήκει.
Ο δαιμόνιος Μένιος Φουρθιώτης και ο κ. Φίλιππος Βρυώνης φέρονται να βρήκαν την κατάλληλη λύση, προσθέτοντας την λέξη «Super» στο κατά γενική ομολογία – για ανθρώπους με κάποια στοιχειώδη νοημοσύνη – χειρότερο τηλεοπτικό προϊόν της φετινής σεζόν.
Εκεί όπου ο πρώην μάνατζερ της Τζούλιας Αλεξανδράτου (που όταν η πάλαι ποτέ ξανθιά πελάτισσά του κυκλοφόρησε ένα τραγούδι που κανείς δεν άκουσε, έλεγε την Άννα Βίσση, της κριτικής επιτροπής του σόου, γριά) ζει – ελπίζουμε όλοι για τελευταία φορά – το παιδικό του όνειρο.
Αυτό του παρουσιαστή ενός talent show, ο οποίος εισέρχεται στο πλατό εν είδη λαϊκού αοιδού, ανάμεσα σε καπνούς και πυροτεχνήματα, για να παρουσιάσει ένα τραγικό, όπως φάνηκε από την αρχή, μουσικό reality.
Η μετονομασία του παιχνιδιού μετά το μπλόκο της Endemol είναι μάλλον μια συνήθης τακτική για το κανάλι του Περιστερίου στο οποίο βασιλεύει ο κ. Φουρθιώτης, αφού κάτι ανάλογο έγινε και με τις περίφημες κρέμες και τα υαλουρονικά του.
Ο δαιμόνιος Μένιος ξεκίνησε να τις πουλάει σαν Versace – ως προϊόντα δηλαδή του διάσημου Ιταλικού οίκου – αλλά μόλις έπεσαν τα πρώτα εξώδικα από τους Ιταλούς μετονομάστηκαν σε «V 1969»!
Μακάρι το πάθος που έχει όταν διαλαλεί την πραμάτεια του να μετουσιωνόταν και σε μια τηλεοπτική παρουσία, που αν μη τι άλλο δεν θα προκαλούσε το λεγόμενο κοινό αίσθημα.
Μόνο που ο κ. Φουρθιώτης δεν έχει συνειδητοποιήσει κάτι, οχυρωμένος πίσω από μια ιδιότυπη ασυλία, αφού όποιος γράψει ή ασκήσει μια έντονη κριτική εναντίον του, μπαίνει αυτόματα στην μαύρη λίστα του.
Ότι είναι με διαφορά ο χειρότερος παρουσιαστής talent show ή εκπομπής που έχει εμφανιστεί στην μικρή οθόνη τα τελευταία χρόνια, όσες προσπάθειες και αν έχει κάνει να γίνει καλός.
Η δολοφονία της ελληνικής γλώσσας, τα ξεσπάσματα του εναντίον σε όποιον τολμήσει να πει κάτι γι’ αυτόν και πρωτίστως η αλαζονική του συμπεριφορά εντός και εκτός πλατό, λες και είναι ο τιμητής των πάντων, τον καθιστούν μια persona non grata στο τηλεοπτικό κοινό και όχι μόνο.
Όταν οι ιθύνοντες του «Ε» προσπάθησαν να κρατήσουν κρυφή την ταυτότητα του παρουσιαστή για το «Star Academy» που έγινε «Super Star Academy», όλοι στα δημοσιογραφικά γραφεία ξέραμε ότι θα ήταν τελικά ο Φουρθιώτης.
Δεν απορήσαμε καθόλου με την αυτό-επιλογή του, η οποία «έφαγε» την Ναταλία Γερμανού εν μια νυκτί, όπως έγινε γνωστό από τους ψιθύρους στο κανάλι και όχι μόνο.
Αυτή ήταν η στιγμή που δεν θα του την στερούσε κανείς, το momentum μιας πορείας που ξεκίνησε με thrash εκπομπές, όπου ξεκατινιαζόταν με κάθε καρυδιάς καρύδι το οποίο ήθελε να βγει στην τηλεόραση και συνεχίστηκε με το management της Τζούλιας, για να καταλήξει χρόνια μετά στο «Ε» .
Η μεταμόρφωσή του από υπέρβαρο αγόρι σε μια ανορεξική καρικατούρα με το μαλλί βούρτσα ήταν μόνο η αρχή της ένδοξης τηλεοπτικής πορείας του.
Βοήθησε τα μάλα η προσωπική και συγγενική του σχέση με τον κ. Φίλιππο Βρυώνη, που του χάρισε με το «Ε» τις στιγμές δόξας που ονειρευόταν από μικρός.
Σε μας, από την άλλη, χάρισε στιγμές θλίψης για την ενίοτε κατάντια της τηλεόρασης με σόου όπως αυτό που παρουσιάζει κάθε Σάββατο βράδυ και με μια κριτική επιτροπή που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει με όλα αυτά που γίνονται.
Ο Καρβέλας αδιαφορεί και βαριέται τόσο πολύ που παίζει μόνος του, αγνοώντας ακόμη και την Βίσση, με την οποία πάντα είχε μια ιδιότυπη χημεία, βγάζοντας προς τα έξω μια κάκιστη συμπεριφορά.
Η Βίσση, που παραμένει πάντα μια εξαιρετική φωνή, έχασε από την παρουσία της στο εν λόγω σόου, επιλέγοντας να μιλάει στην πέμπτη δεκαετία της ζωής της με τον Μένιο Φουρθιώτη.
Ο Πέτρος Κωστόπουλος μάλλον παρακαλάει από μέσα του να τελειώσει αυτό το μαρτύριο των live, η Γερμανού περιορίζεται σε ρόλο γλάστρας και ο Μένιος επαίρεται και κομπορρημονεί για ένα προϊόν που πάτωσε από την έναρξη, λέγοντας ότι είναι το καλύτερο talent show.
Μάλλον αδυνατεί να διαπιστώσει ότι έχει τον ανθρωποδιώκτη μέσα του, όσο ταπεινός και αν θέλει να δείχνει στις συνεντεύξεις του, επιζητώντας μάταια να διαγράψει το παρελθόν του.
Ένα παρελθόν που θα είναι πάντα εκεί με βίντεο από τους στημένους σκοτωμούς του με τρανς, με τα γυαλιά ηλίου-πλατφόρμες και τα χρυσά καπέλα να επαίρεται για την Τζούλια του, όταν ήταν ο άνθρωπος που της κανόνιζε τα πάντα.
Κάποιοι τον θυμούνται να απαιτεί ενίοτε να δει τις συνεντεύξεις της τότε πελάτισσάς του πριν δημοσιευτούν, όταν δεν ήταν αυτό που είναι σήμερα.
Ένας παρουσιαστής χωρίς παιδεία, που λατρεύει την τηλεόραση τόσο πολύ, ώστε αν ποτέ βρεθεί εκτός μικρής οθόνης, μάλλον θα πάθει κατάθλιψη.
Προς το παρόν εξακολουθεί να ταλαιπωρεί αισθητικά με τις κραυγές του τα αυτιά όσων αντέχουν να τον δουν – στα «Αποκαλυπτικά», κυρίως – και να συνυπάρξουν μαζί του για κάποιες ώρες.
Αυτές που ικανοποιούν την glitter σκόνη με την οποία είναι πασπαλισμένος από τα μαλλιά μέχρι τα πόδια, η οποία όμως φεύγει από πάνω του, προφανώς επειδή δεν τον αντέχει ούτε αυτή. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Το εξώδικο σύμφωνα με το Mononews απεστάλη στο site για το ακόλουθο άρθρο του Διονύση Θανάσουλα με ημερομηνία 25/4/17:
"Δεν χρειάστηκαν πολλά δείγματα γραφής για το «Star Academy», που μετονομάστηκε σε «Super Star Academy» όχι φυσικά επειδή σκίζει, αλλά επειδή, σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρία παραγωγής Endemol ακόμη περιμένει τα λεφτά της και απαγόρεψε στο κανάλι του Περιστερίου να συνεχίσει την προβολή του τίτλου που της ανήκει.
Ο δαιμόνιος Μένιος Φουρθιώτης και ο κ. Φίλιππος Βρυώνης φέρονται να βρήκαν την κατάλληλη λύση, προσθέτοντας την λέξη «Super» στο κατά γενική ομολογία – για ανθρώπους με κάποια στοιχειώδη νοημοσύνη – χειρότερο τηλεοπτικό προϊόν της φετινής σεζόν.
Εκεί όπου ο πρώην μάνατζερ της Τζούλιας Αλεξανδράτου (που όταν η πάλαι ποτέ ξανθιά πελάτισσά του κυκλοφόρησε ένα τραγούδι που κανείς δεν άκουσε, έλεγε την Άννα Βίσση, της κριτικής επιτροπής του σόου, γριά) ζει – ελπίζουμε όλοι για τελευταία φορά – το παιδικό του όνειρο.
Αυτό του παρουσιαστή ενός talent show, ο οποίος εισέρχεται στο πλατό εν είδη λαϊκού αοιδού, ανάμεσα σε καπνούς και πυροτεχνήματα, για να παρουσιάσει ένα τραγικό, όπως φάνηκε από την αρχή, μουσικό reality.
Η μετονομασία του παιχνιδιού μετά το μπλόκο της Endemol είναι μάλλον μια συνήθης τακτική για το κανάλι του Περιστερίου στο οποίο βασιλεύει ο κ. Φουρθιώτης, αφού κάτι ανάλογο έγινε και με τις περίφημες κρέμες και τα υαλουρονικά του.
Ο δαιμόνιος Μένιος ξεκίνησε να τις πουλάει σαν Versace – ως προϊόντα δηλαδή του διάσημου Ιταλικού οίκου – αλλά μόλις έπεσαν τα πρώτα εξώδικα από τους Ιταλούς μετονομάστηκαν σε «V 1969»!
Μακάρι το πάθος που έχει όταν διαλαλεί την πραμάτεια του να μετουσιωνόταν και σε μια τηλεοπτική παρουσία, που αν μη τι άλλο δεν θα προκαλούσε το λεγόμενο κοινό αίσθημα.
Μόνο που ο κ. Φουρθιώτης δεν έχει συνειδητοποιήσει κάτι, οχυρωμένος πίσω από μια ιδιότυπη ασυλία, αφού όποιος γράψει ή ασκήσει μια έντονη κριτική εναντίον του, μπαίνει αυτόματα στην μαύρη λίστα του.
Ότι είναι με διαφορά ο χειρότερος παρουσιαστής talent show ή εκπομπής που έχει εμφανιστεί στην μικρή οθόνη τα τελευταία χρόνια, όσες προσπάθειες και αν έχει κάνει να γίνει καλός.
Η δολοφονία της ελληνικής γλώσσας, τα ξεσπάσματα του εναντίον σε όποιον τολμήσει να πει κάτι γι’ αυτόν και πρωτίστως η αλαζονική του συμπεριφορά εντός και εκτός πλατό, λες και είναι ο τιμητής των πάντων, τον καθιστούν μια persona non grata στο τηλεοπτικό κοινό και όχι μόνο.
Όταν οι ιθύνοντες του «Ε» προσπάθησαν να κρατήσουν κρυφή την ταυτότητα του παρουσιαστή για το «Star Academy» που έγινε «Super Star Academy», όλοι στα δημοσιογραφικά γραφεία ξέραμε ότι θα ήταν τελικά ο Φουρθιώτης.
Δεν απορήσαμε καθόλου με την αυτό-επιλογή του, η οποία «έφαγε» την Ναταλία Γερμανού εν μια νυκτί, όπως έγινε γνωστό από τους ψιθύρους στο κανάλι και όχι μόνο.
Αυτή ήταν η στιγμή που δεν θα του την στερούσε κανείς, το momentum μιας πορείας που ξεκίνησε με thrash εκπομπές, όπου ξεκατινιαζόταν με κάθε καρυδιάς καρύδι το οποίο ήθελε να βγει στην τηλεόραση και συνεχίστηκε με το management της Τζούλιας, για να καταλήξει χρόνια μετά στο «Ε» .
Η μεταμόρφωσή του από υπέρβαρο αγόρι σε μια ανορεξική καρικατούρα με το μαλλί βούρτσα ήταν μόνο η αρχή της ένδοξης τηλεοπτικής πορείας του.
Βοήθησε τα μάλα η προσωπική και συγγενική του σχέση με τον κ. Φίλιππο Βρυώνη, που του χάρισε με το «Ε» τις στιγμές δόξας που ονειρευόταν από μικρός.
Σε μας, από την άλλη, χάρισε στιγμές θλίψης για την ενίοτε κατάντια της τηλεόρασης με σόου όπως αυτό που παρουσιάζει κάθε Σάββατο βράδυ και με μια κριτική επιτροπή που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει με όλα αυτά που γίνονται.
Ο Καρβέλας αδιαφορεί και βαριέται τόσο πολύ που παίζει μόνος του, αγνοώντας ακόμη και την Βίσση, με την οποία πάντα είχε μια ιδιότυπη χημεία, βγάζοντας προς τα έξω μια κάκιστη συμπεριφορά.
Η Βίσση, που παραμένει πάντα μια εξαιρετική φωνή, έχασε από την παρουσία της στο εν λόγω σόου, επιλέγοντας να μιλάει στην πέμπτη δεκαετία της ζωής της με τον Μένιο Φουρθιώτη.
Ο Πέτρος Κωστόπουλος μάλλον παρακαλάει από μέσα του να τελειώσει αυτό το μαρτύριο των live, η Γερμανού περιορίζεται σε ρόλο γλάστρας και ο Μένιος επαίρεται και κομπορρημονεί για ένα προϊόν που πάτωσε από την έναρξη, λέγοντας ότι είναι το καλύτερο talent show.
Μάλλον αδυνατεί να διαπιστώσει ότι έχει τον ανθρωποδιώκτη μέσα του, όσο ταπεινός και αν θέλει να δείχνει στις συνεντεύξεις του, επιζητώντας μάταια να διαγράψει το παρελθόν του.
Ένα παρελθόν που θα είναι πάντα εκεί με βίντεο από τους στημένους σκοτωμούς του με τρανς, με τα γυαλιά ηλίου-πλατφόρμες και τα χρυσά καπέλα να επαίρεται για την Τζούλια του, όταν ήταν ο άνθρωπος που της κανόνιζε τα πάντα.
Κάποιοι τον θυμούνται να απαιτεί ενίοτε να δει τις συνεντεύξεις της τότε πελάτισσάς του πριν δημοσιευτούν, όταν δεν ήταν αυτό που είναι σήμερα.
Ένας παρουσιαστής χωρίς παιδεία, που λατρεύει την τηλεόραση τόσο πολύ, ώστε αν ποτέ βρεθεί εκτός μικρής οθόνης, μάλλον θα πάθει κατάθλιψη.
Προς το παρόν εξακολουθεί να ταλαιπωρεί αισθητικά με τις κραυγές του τα αυτιά όσων αντέχουν να τον δουν – στα «Αποκαλυπτικά», κυρίως – και να συνυπάρξουν μαζί του για κάποιες ώρες.
Αυτές που ικανοποιούν την glitter σκόνη με την οποία είναι πασπαλισμένος από τα μαλλιά μέχρι τα πόδια, η οποία όμως φεύγει από πάνω του, προφανώς επειδή δεν τον αντέχει ούτε αυτή. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->