ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Την επίσημη είσοδό της στην αγορά της Κύπρου, με το μοναδικό παγκοσμίως MLS Easy, τη διεθνή καινοτομία MLS Safe και τη MAIC στην ελληνική γλώσσα, η οποία ενσωματώνεται τόσο στα smartphones όσο και στα tablets της, ανακοίνωσε σήμερα (31/5/2018) η MLS Innovation.
Ειδικότερα, η MLS έκλεισε συμφωνίες με αλυσίδες λιανικής, όπως η Public CY, η Stephanis και η Electroline, ενώ για την εξυπηρέτηση πελατών στην Κύπρο, έχει προβεί σε συνεργασία με την Fonemaster, εταιρεία υποστήριξης After Sales.
Παράλληλα, η MLS θα συνεργαστεί στην Κύπρο με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας Cyta και Primetel.
Περαιτέρω, σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό της MLS, και με βάση τα μερίδιά της στην ελληνική αγορά (1η θέση σε πωλήσεις στα tablets -πάνω από Apple και Samsung- και 3η θέση σε τεμάχια στα smartphones για το 2017), η Κύπρος αντιμετωπίζεται ως προέκταση της Ελλάδας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στους στόχους πωλήσεων της MLS στην Κυπριακή αγορά.
Η επέκταση στην αγορά της Κύπρου έρχεται αμέσως μετά την είσοδο στην αγορά της Σερβίας, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της MlLS για την περίοδο 2018-2021, στόχος του οποίου είναι η επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού. Συνδεθείτε μαζί μας στο Facebook και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα -->
Την επίσημη είσοδό της στην αγορά της Κύπρου, με το μοναδικό παγκοσμίως MLS Easy, τη διεθνή καινοτομία MLS Safe και τη MAIC στην ελληνική γλώσσα, η οποία ενσωματώνεται τόσο στα smartphones όσο και στα tablets της, ανακοίνωσε σήμερα (31/5/2018) η MLS Innovation.
Ειδικότερα, η MLS έκλεισε συμφωνίες με αλυσίδες λιανικής, όπως η Public CY, η Stephanis και η Electroline, ενώ για την εξυπηρέτηση πελατών στην Κύπρο, έχει προβεί σε συνεργασία με την Fonemaster, εταιρεία υποστήριξης After Sales.
Παράλληλα, η MLS θα συνεργαστεί στην Κύπρο με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας Cyta και Primetel.
Περαιτέρω, σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό της MLS, και με βάση τα μερίδιά της στην ελληνική αγορά (1η θέση σε πωλήσεις στα tablets -πάνω από Apple και Samsung- και 3η θέση σε τεμάχια στα smartphones για το 2017), η Κύπρος αντιμετωπίζεται ως προέκταση της Ελλάδας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στους στόχους πωλήσεων της MLS στην Κυπριακή αγορά.
Η επέκταση στην αγορά της Κύπρου έρχεται αμέσως μετά την είσοδο στην αγορά της Σερβίας, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της MlLS για την περίοδο 2018-2021, στόχος του οποίου είναι η επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού. Συνδεθείτε μαζί μας στο Facebook και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα -->