Η Publicis One Ελλάδας ιδρύει νέο business unit με εξειδίκευση στις δημόσιες σχέσεις, τα media και stakeholders relations και τα PR events, συμπληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο την γκάμα των ολιστικών υπηρεσιών επικοινωνίας που προσφέρει στους πελάτες της, μέσω του μοντέλου Publicis One.
Επικεφαλής του νέου PR business unit της Publicis One Ελλάδας αναλαμβάνει ο Αλέξης Μυλωνάς, στέλεχος με πολυετή εμπειρία στον χώρο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων.
Ο Αλέξης Μυλωνάς διατέλεσε στέλεχος της Touchpoint Strategies στον όμιλο Ogilvy & Mather Greece και της CIVITAS Communications.
Η εμπειρία του εκτείνεται τόσο στην brand όσο και στο corporate επικοινωνία, με εξειδίκευση στους τομείς του αθλητικού ρουχισμού, της φαρμακοβιομηχανίας, της ενέργειας, των αλκοολούχων και μη αλκοολούχων ποτών, της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών. marketingweek.gr Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Επικεφαλής του νέου PR business unit της Publicis One Ελλάδας αναλαμβάνει ο Αλέξης Μυλωνάς, στέλεχος με πολυετή εμπειρία στον χώρο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων.
Ο Αλέξης Μυλωνάς διατέλεσε στέλεχος της Touchpoint Strategies στον όμιλο Ogilvy & Mather Greece και της CIVITAS Communications.
Η εμπειρία του εκτείνεται τόσο στην brand όσο και στο corporate επικοινωνία, με εξειδίκευση στους τομείς του αθλητικού ρουχισμού, της φαρμακοβιομηχανίας, της ενέργειας, των αλκοολούχων και μη αλκοολούχων ποτών, της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών. marketingweek.gr Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->