Το ευρωπαϊκό κέντρο προϊοντικής υποστήριξης της Canon έχει πλέον την έδρα του στην Ελλάδα και θα καλύπτει την προϊοντική υποστήριξη για εμπορικούς πελάτες και οικιακούς καταναλωτές.
Το νέο Κέντρο Προϊoντικής Υποστήριξης, το οποίο διαχειρίζεται η εταιρεία Teleperformance, εδρεύει στην Αθήνα και απασχολεί περίπου 400 μέλη προσωπικού. Το κέντρο, εξυπηρετεί πελάτες σε 22 ευρωπαϊκές χώρες σε 18 γλώσσες. Καλύπτει το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της Canon, τόσο για οικιακές, όσο και για επιχειρηματικές ανάγκες και παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη προϊόντων.
Λαμβάνοντας υπόψη τη στόχευση και το εύρος αυτής της λειτουργίας, είναι η πρώτη φορά που η Ελλάδα φιλοξενεί αυτού του είδους τις υπηρεσίες για την Canon. Η επένδυση αυτή υπογραμμίζει τη βούληση της Canon να ενισχύσει την τοπική οικονομία και την αγορά εργασίας.
Επιπλέον, η επιλογή της Ελλάδας από την Canon, υπογραμμίζει τη στρατηγική επένδυση της εταιρείας στους πολύτιμους ανθρώπινους πόρους της χώρας, το υψηλό επίπεδο τεχνικής κατάρτισης και τον επαγγελματισμό, ενώ ταυτόχρονα εξορθολογίζει τις λειτουργίες υποστήριξής της.
Το νέο κέντρο υποστήριξης αναμένεται να καλύψει περίπου 1,2 εκατομμύρια τηλεφωνικές κλήσεις και 500.000 συνομιλίες μέσω e-mail ετησίως, σχετικά με ερωτήματα από επαγγελματίες πελάτες και περίπου 650.000 κλήσεις και 200.000 συνομιλίες μέσω e-mail για καταναλωτικά προϊόντα.
Ο κύριος Σωτήρης Παπαχρηστόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Canon Ελλάδας, σχολίασε: «Είμαστε πανευτυχείς για την έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Υποστήριξης Προϊόντων. Η φιλοξενία μιας εγκατάστασης αυτής της κλίμακας στη χώρα μας αποτελεί σημαντική επένδυση. Αυτό το κέντρο επιτρέπει στην εταιρεία μας να εξυπηρετεί χιλιάδες έμπιστους πελάτες σε όλη την Ευρώπη και να τους παρέχει γρήγορη, ακριβή και χρήσιμη υποστήριξη, βοηθώντας τους να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα αγαπημένα τους προϊόντα Canon ". Συνδεθείτε μαζί μας στο Facebook και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα -->
Το νέο Κέντρο Προϊoντικής Υποστήριξης, το οποίο διαχειρίζεται η εταιρεία Teleperformance, εδρεύει στην Αθήνα και απασχολεί περίπου 400 μέλη προσωπικού. Το κέντρο, εξυπηρετεί πελάτες σε 22 ευρωπαϊκές χώρες σε 18 γλώσσες. Καλύπτει το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της Canon, τόσο για οικιακές, όσο και για επιχειρηματικές ανάγκες και παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη προϊόντων.
Λαμβάνοντας υπόψη τη στόχευση και το εύρος αυτής της λειτουργίας, είναι η πρώτη φορά που η Ελλάδα φιλοξενεί αυτού του είδους τις υπηρεσίες για την Canon. Η επένδυση αυτή υπογραμμίζει τη βούληση της Canon να ενισχύσει την τοπική οικονομία και την αγορά εργασίας.
Επιπλέον, η επιλογή της Ελλάδας από την Canon, υπογραμμίζει τη στρατηγική επένδυση της εταιρείας στους πολύτιμους ανθρώπινους πόρους της χώρας, το υψηλό επίπεδο τεχνικής κατάρτισης και τον επαγγελματισμό, ενώ ταυτόχρονα εξορθολογίζει τις λειτουργίες υποστήριξής της.
Το νέο κέντρο υποστήριξης αναμένεται να καλύψει περίπου 1,2 εκατομμύρια τηλεφωνικές κλήσεις και 500.000 συνομιλίες μέσω e-mail ετησίως, σχετικά με ερωτήματα από επαγγελματίες πελάτες και περίπου 650.000 κλήσεις και 200.000 συνομιλίες μέσω e-mail για καταναλωτικά προϊόντα.
Ο κύριος Σωτήρης Παπαχρηστόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Canon Ελλάδας, σχολίασε: «Είμαστε πανευτυχείς για την έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Υποστήριξης Προϊόντων. Η φιλοξενία μιας εγκατάστασης αυτής της κλίμακας στη χώρα μας αποτελεί σημαντική επένδυση. Αυτό το κέντρο επιτρέπει στην εταιρεία μας να εξυπηρετεί χιλιάδες έμπιστους πελάτες σε όλη την Ευρώπη και να τους παρέχει γρήγορη, ακριβή και χρήσιμη υποστήριξη, βοηθώντας τους να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα αγαπημένα τους προϊόντα Canon ". Συνδεθείτε μαζί μας στο Facebook και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα -->