Με
περισσότερους από 6.000 παρευρισκόμενους, συμπεριλαμβανομένων πάνω από 1.000
οπαδών, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 10 Ιουνίου το Xbox E3 Briefing, στο Microsoft Theatre. Στο
πλαίσιο του μεγαλύτερου briefing στην
ιστορία της Microsoft, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι διπλασιάζει τα studios ανάπτυξης
παιχνιδιών της,
αποδεικνύοντας έμπρακτα την επένδυσή
της στις αποκλειστικές κυκλοφορίες.
«Δεν υπήρξε ποτέ πιο συναρπαστικός χρόνος για
να συμμετέχει κανείς στη βιομηχανία του gaming, όπου μεγάλοι και μικροί δημιουργοί
παρουσιάζουν απίστευτα νέα παιχνίδια για περισσότερα από δύο δισεκατομμύρια
παίκτες σε όλο τον κόσμο» δήλωσε ο Phil Spencer, επικεφαλής του Gaming στη Microsoft. Ενώ συνέχεια, υπογραμμίζοντας
ότι «στη Microsoft, δεσμευόμαστε να παρέχουμε
σε όλους τους gamers τη
δυνατότητα να παίζουν τα παιχνίδια που θέλουν, με τους παίκτες που θέλουν, όπου
θέλουν».
Με
στόχο την επένδυση στην ανάπτυξη αποκλειστικών τίτλων, η Microsoft ανακοίνωσε
ότι διπλασιάζει τα studios ανάπτυξης παιχνιδιών, προσθέτοντας πέντε νέες δημιουργικές ομάδες στην οικογένεια των Microsoft Studios.
Οι νέες επενδύσεις
αφορούν στη δημιουργία ενός ολοκαίνουριου στούντιο, The Initiative, την απορρόφηση της Playground Games, αλλά και την πρόθεση απορρόφησης των Ninja Theory, Undead Labs και Compulsion
Games.
Αναφερόμενος
στην επένδυση αυτή, ο Matt Booty, εταιρικός αντιπρόεδρος της Microsoft Studios
δήλωσε: «Τα παιχνίδια που αναπτύσσουμε
στα Microsoft Studios είναι τα σημαντικότερα
αγαθά μας. Με στόχο την συνεχή ανάπτυξη, η στρατηγική μας είναι να συνεχίσουμε
να επεκτείνουμε τα εικονικά περιβάλλοντα που αγαπούν οι gamers, αναπτύσσοντας ολοκαίνουργια αποκλειστικά
παιχνίδια που προσκαλούν τους χρήστες να γνωρίσουν την πλατφόρμα μας ακόμη
καλύτερα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε πέντε νέα studios στην
οικογένεια της Microsoft».
Η
προσθήκη αυτών των δημιουργικών ομάδων, ενισχύει το όραμα της Microsoft όσον
αφορά το gaming, το οποίο έχει
ως βάση την αφοσίωση στο original content. Το Xbox One συνεχίζει να είναι η κορυφαία
κονσόλα για τα μεγαλύτερα παιχνίδια με περισσότερους
από 220 τίτλους για το Xbox One X,
την πιο δυνατή κονσόλα στον κόσμο, με νέα παιχνίδια, όπως το Fallout 76 από τα Bethesda Game Studios, το Cyberpunk
2077 από το CD Projekt Red, το Tom Clancy's The Division 2 από το Ubisoft Massive και πολλά ακόμη. Οι
ανεξάρτητοι δημιουργοί παιχνιδιών συνεχίζουν επίσης να καινοτομούν στο Xbox One
με παιχνίδια όπως το Session, Below, Ashen και Tunic που
έρχονται ως console launch exclusives.
Τέλος,
η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμη αρκετούς νέους τίτλους που προστέθηκαν φέτος και
στο Xbox Game Pass,
συμπεριλαμβανομένων των Forza Horizon 4,
Fallout 4, Tom Clancy’s The
Division 2, The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited
και ακόμη περισσότερων ID@Xbox παιχνιδιών.
Επενδύοντας στην προώθηση του ψηφιακού
παιχνιδιού, η ομάδα Machine Learning της Microsoft λάνσαρε την καινοτομία, FastStart, ενώ ήδη η ομάδα Gaming Cloud σχεδιάζει
υπηρεσία streaming τίτλων,
με σκοπό να ξεκλειδώσει παιχνίδια σε οποιαδήποτε συσκευή. Ο Mike Nichols, Chief Marketing Officer για Gaming στη Microsoft, ανέφερε
σχετικά με το Xbox Game Pass: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τον
θετικό αντίκτυπο που έχει το Xbox Game Pass στο χώρο του gaming, με 40% αύξηση στους τίτλους που επιλέγουν
οι gamers και 20%
αύξηση στις ώρες απασχόλησης με την πλατφόρμα. Με την απόλυτη ελευθερία να εξερευνήσει
και να παίξει κανείς περισσότερα από 100 μοναδικά παιχνίδια, το Xbox Game Pass προσφέρει
την απόλυτη gaming εμπειρία». #E32018
Συνδεθείτε μαζί μας στο Facebook και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα -->