Mετά από 17 χρόνια, η Κορίνα Πατέλη-Bell ολοκληρώνει την συνεργασία της με τον όμιλο FCA (Fiat Chrysler Automobiles) Greece. Σε σχετική της ανακοίνωση η εταιρεία «εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες για την μακρόχρονη συμβολή της κ. Πατέλη στην ανάπτυξη των μαρκών και την ανάδειξη της εταιρικής εικόνας στο ελληνικό κοινό και τα ΜΜΕ». «Εκ μέρους της διοίκησης, ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της επαγγελματικής και προσωπικής της πορείας» καταλήγει η ανακοίνωση.
Από την μεριά της η Κορίνα Πατέλη- Βell ανέφερε για την αποχώρηση της από την εταιρεία «H απόφαση αυτή, καρπός προβληματισμού αλλά και ανάγκης για ανανέωση και νέα εκκίνηση δεν αναιρεί τις πολύτιμες εμπειρίες που απέκτησα κατά την πολυετή μου παρουσία στον όμιλο FCA. Όλα αυτά τα χρόνια έμαθα πολλά και έζησα πολλά σε μια πολύ σημαντική εταιρεία για το χώρο αλλά και την ιστορία του αυτοκινήτου. Πολλές φορές ταυτίστηκα με τα προϊόντα και την Ιταλική νοοτροπία, πως θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά. Είμαι ευγνώμων προς την εταιρεία για τις μοναδικές εμπειρίες που μου προσέφερε και την εξαιρετική υποστήριξη που είχα τόσο από τα κεντρικά του ομίλου αλλά και σε τοπικό επίπεδο».
Εξαιρετικά έμπειρο στέλεχος της ελληνικής αγοράς εταιρικής επικοινωνίας, η Κορίνα Πατέλη-Bell ξεκίνησε στην Fiat Auto Hellas σαν υπεύθυνη για την εικόνα των μαρκών Fiat, Alpha Romeo, Lancia, Αbarth και Fiat Eπαγγελματικά ενώ διετέλεσε όλα αυτά τα χρόνια Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας καθώς και -από το 2013- Διευθύντρια Public Relations – Digital – CRM της ελληνικής θυγατρικής του κολοσσού της παγκόσμιας αυτοβιομηχανίας, έχοντας να επιδείξει σημαντικά επιτεύγματα σε αυτή την μακρά διαδρομή.
Διατηρώντας πολύ θετικές σχέσεις με τους εκπροσώπους των ελληνικών media είχε καθοριστική συμβολή αφενός στην σημαντική αύξηση της δημοσιογραφικής κάλυψης των θεμάτων της εταιρείας αφετέρου στην κατάκτηση διακρίσεων όπως το Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς από την Alfa Romeo Giulietta το 2011 και το Fiat Panda το 2012. Επίσης είχε ενεργό συμμετοχή στην εφαρμογή του πλάνου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας στην Ελλάδα, που είχε σαν βασικό άξονα την «πράσινη»/βιώσιμη αυτοκίνηση και την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της μείωσης των εκπομπών ρύπων CO2, που τιμήθηκε με πολλαπλά βραβεία. Ακόμη θα πρέπει να σημειωθεί πως κατά την διάρκεια της θητείας της, η Fiat κατόρθωσε να τιμηθεί και με Silver Award στην κατηγορία PR (Media Relations) στα Ermis Awards 2012.
Πριν ενταχθεί στο δυναμικό του ομίλου Fiat, εργάστηκε για 14 χρόνια (1988-2001) στον Όμιλο Εταιρειών Κυριακούλη, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των σκαφών αναψυχής & του τουρισμού από το 1980. Στον εν λόγω όμιλο ασχολήθηκε με νευραλγικής σημασίας τομείς όπως η παρακολούθηση και ανάπτυξη των πωλήσεων, η παρακολούθηση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών, οικονομικής διαχείρισης και διοίκησης της εταιρείας.
Η επιχείρηση της έδωσε τη δυνατότητα να ακολουθήσει μια πορεία σταθερά εξελισσόμενη και από το 1992 είχε αναλάβει την Διεύθυνση Επικοινωνίας του ομίλου εταιριών «Κυριακούλης» και παράλληλα ήταν Υπεύθυνη του τμήματος οικονομικού ελέγχου σκαφών και του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλίσεων σκαφών. Μάλιστα τo έτος 1992 βραβεύτηκε από την Εθνική Ασφαλιστική για την πρώτη θέση που κατέλαβε στις Γενικές Ασφάλειες και αντίστοιχα το έτος 1999 για τη δεύτερη θέση.
Από τον Όμιλο αποχώρησε τον Μάιο του 2001 σαν Διευθύντρια Μarketing και Επικοινωνίας έχοντας και εκεί -μεταξύ των υπολοίπων καθηκόντων της- την ευθύνη για τις σχέσεις με τα media και τους δημοσιογράφους και έκανε μία νέα στροφή στην καριέρα της η οποία την έφερε να διαχειρίζεται την εικόνα των τριών μαρκών FIAT,ALFA ROMEO & LANCIA που εκπροσωπούσε τότε η FIAT AUTO HELLAS, θυγατρική του ομίλου FIAT AUTO S.p.A.
Ξεκίνησε να εργάζεται από πολύ μικρή ηλικία στον χώρο των τουριστικών επιχειρήσεων, σπούδασε Management στο Deree College και το 2002 ολοκλήρωσε μεταπτυχιακό (MBA in Μarketing) στο Πανεπιστήμιο Leicester της Βρετανίας,.
Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), και του Διεθνές Σωματείου Γυναικών Ναυτιλίας & Εμπορίου (WISTA), ενώ έχει υπάρξει μέλος του Δ.Σ του Ινστιτούτου Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ & Επιχειρηματιών (ΙΑΓΜΕ) της ΕΕΔΕ (2001-2004)
Το επόμενο επαγγελματικό της βήμα δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό. Ας συνδεθούμε στο LinkedIn για να διαβάζετε πρώτοι τα άρθρα -->
Από την μεριά της η Κορίνα Πατέλη- Βell ανέφερε για την αποχώρηση της από την εταιρεία «H απόφαση αυτή, καρπός προβληματισμού αλλά και ανάγκης για ανανέωση και νέα εκκίνηση δεν αναιρεί τις πολύτιμες εμπειρίες που απέκτησα κατά την πολυετή μου παρουσία στον όμιλο FCA. Όλα αυτά τα χρόνια έμαθα πολλά και έζησα πολλά σε μια πολύ σημαντική εταιρεία για το χώρο αλλά και την ιστορία του αυτοκινήτου. Πολλές φορές ταυτίστηκα με τα προϊόντα και την Ιταλική νοοτροπία, πως θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά. Είμαι ευγνώμων προς την εταιρεία για τις μοναδικές εμπειρίες που μου προσέφερε και την εξαιρετική υποστήριξη που είχα τόσο από τα κεντρικά του ομίλου αλλά και σε τοπικό επίπεδο».
Εξαιρετικά έμπειρο στέλεχος της ελληνικής αγοράς εταιρικής επικοινωνίας, η Κορίνα Πατέλη-Bell ξεκίνησε στην Fiat Auto Hellas σαν υπεύθυνη για την εικόνα των μαρκών Fiat, Alpha Romeo, Lancia, Αbarth και Fiat Eπαγγελματικά ενώ διετέλεσε όλα αυτά τα χρόνια Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας καθώς και -από το 2013- Διευθύντρια Public Relations – Digital – CRM της ελληνικής θυγατρικής του κολοσσού της παγκόσμιας αυτοβιομηχανίας, έχοντας να επιδείξει σημαντικά επιτεύγματα σε αυτή την μακρά διαδρομή.
Διατηρώντας πολύ θετικές σχέσεις με τους εκπροσώπους των ελληνικών media είχε καθοριστική συμβολή αφενός στην σημαντική αύξηση της δημοσιογραφικής κάλυψης των θεμάτων της εταιρείας αφετέρου στην κατάκτηση διακρίσεων όπως το Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς από την Alfa Romeo Giulietta το 2011 και το Fiat Panda το 2012. Επίσης είχε ενεργό συμμετοχή στην εφαρμογή του πλάνου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας στην Ελλάδα, που είχε σαν βασικό άξονα την «πράσινη»/βιώσιμη αυτοκίνηση και την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της μείωσης των εκπομπών ρύπων CO2, που τιμήθηκε με πολλαπλά βραβεία. Ακόμη θα πρέπει να σημειωθεί πως κατά την διάρκεια της θητείας της, η Fiat κατόρθωσε να τιμηθεί και με Silver Award στην κατηγορία PR (Media Relations) στα Ermis Awards 2012.
Πριν ενταχθεί στο δυναμικό του ομίλου Fiat, εργάστηκε για 14 χρόνια (1988-2001) στον Όμιλο Εταιρειών Κυριακούλη, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των σκαφών αναψυχής & του τουρισμού από το 1980. Στον εν λόγω όμιλο ασχολήθηκε με νευραλγικής σημασίας τομείς όπως η παρακολούθηση και ανάπτυξη των πωλήσεων, η παρακολούθηση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών, οικονομικής διαχείρισης και διοίκησης της εταιρείας.
Η επιχείρηση της έδωσε τη δυνατότητα να ακολουθήσει μια πορεία σταθερά εξελισσόμενη και από το 1992 είχε αναλάβει την Διεύθυνση Επικοινωνίας του ομίλου εταιριών «Κυριακούλης» και παράλληλα ήταν Υπεύθυνη του τμήματος οικονομικού ελέγχου σκαφών και του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλίσεων σκαφών. Μάλιστα τo έτος 1992 βραβεύτηκε από την Εθνική Ασφαλιστική για την πρώτη θέση που κατέλαβε στις Γενικές Ασφάλειες και αντίστοιχα το έτος 1999 για τη δεύτερη θέση.
Από τον Όμιλο αποχώρησε τον Μάιο του 2001 σαν Διευθύντρια Μarketing και Επικοινωνίας έχοντας και εκεί -μεταξύ των υπολοίπων καθηκόντων της- την ευθύνη για τις σχέσεις με τα media και τους δημοσιογράφους και έκανε μία νέα στροφή στην καριέρα της η οποία την έφερε να διαχειρίζεται την εικόνα των τριών μαρκών FIAT,ALFA ROMEO & LANCIA που εκπροσωπούσε τότε η FIAT AUTO HELLAS, θυγατρική του ομίλου FIAT AUTO S.p.A.
Ξεκίνησε να εργάζεται από πολύ μικρή ηλικία στον χώρο των τουριστικών επιχειρήσεων, σπούδασε Management στο Deree College και το 2002 ολοκλήρωσε μεταπτυχιακό (MBA in Μarketing) στο Πανεπιστήμιο Leicester της Βρετανίας,.
Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), και του Διεθνές Σωματείου Γυναικών Ναυτιλίας & Εμπορίου (WISTA), ενώ έχει υπάρξει μέλος του Δ.Σ του Ινστιτούτου Ανάπτυξης Γυναικών Μάνατζερ & Επιχειρηματιών (ΙΑΓΜΕ) της ΕΕΔΕ (2001-2004)
Το επόμενο επαγγελματικό της βήμα δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό. Ας συνδεθούμε στο LinkedIn για να διαβάζετε πρώτοι τα άρθρα -->