Το
πρόγραμμα των
Digital Disruption Sessions II
Στις 2 Μαρτίου 2019,
στο
πλαίσιο του Delphi Economic Forum IV,
η
τεχνολογία συναντά το μάρκετινγκ & την επικοινωνία
powered by VALUECOM
Λίγες
μέρες απομένουν για τα Digital Disruption Sessions II, powered
by VALUECOM, που θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 2 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο «Αμαλία» (αίθουσα Απόλλων) στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IV.
Διεθνούς
βεληνεκούς ομιλητές και προσωπικότητες από τον ελληνικό και διεθνή
επιχειρηματικό κόσμο θα συμμετάσχουν σε 3 συναρπαστικά sessions, για να
μοιραστούν insights και απόψεις για τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας
και την επίδρασή τους στο χώρο του μάρκετινγκ, των επιχειρήσεων και της
επικοινωνίας.
Τα Digital Disruption Sessions II είναι ανοιχτά στο ευρύ κοινό, προσφέροντας μια μοναδική δυνατότητα αλληλεπίδρασης με κορυφαίους ομιλητές. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν κράτηση εδώ: http://digitaldisruptionsessions.gr/#register.
Ακολουθεί το
πρόγραμμα των φετινών Digital Disruption Sessions II
10:15 – 11:00 Έναρξη και
Εγγραφές
11:00 – 11:05 Εισαγωγή του κ. Αλέξανδρου Μάνου, Founder & CEO της VALUECOM
11.05 - 11:45 Session #1 BUSINESS DISRUPTION
11:00 – 11:05 Εισαγωγή του κ. Αλέξανδρου Μάνου, Founder & CEO της VALUECOM
11.05 - 11:45 Session #1 BUSINESS DISRUPTION
What Really Happens When you Disrupt a Business
Εισαγωγή: Εύα Καϊλή, Επικεφαλής της αντιπροσωπείας του SD (PASOK/ELIA) στο Ευρωκοινοβούλιο
Εισαγωγή: Εύα Καϊλή, Επικεφαλής της αντιπροσωπείας του SD (PASOK/ELIA) στο Ευρωκοινοβούλιο
Bassim
Haidar, Founder & Group
CEO, GMT Group, Chairman & CEO, Channel IT Group
Αλέξης Πανταζής, Co-Founder & Executive Director, Hellas Direct
Δημήτρης Λιτσικάκης, Country Manager Greece, Cyprus & Malta, REVOLUT
Ary Ganeshalingam, Global Brand Communications Director Chivas Regal, Pernod Ricard
14.15 - 15:00 Session #2 WEAPONIZING THE ALGORITHM
My Data is My Weakness
Christopher Wylie, Cambridge Analytica Whistleblower, Social Researcher, Data Scientist, σε συζήτηση με τον Αλέξανδρο Μάνο, Founder & CEO της VALUECOM.
15.45 - 16:30 Session #3 CONTENT FRONTIERS
Content remains king but content format, type and point of view is developing rapidly
Εισαγωγή: Χρήστος Χωμενίδης, Συγγραφέας
Thalia Mavros, Founder & CEO, THE FRONT
Αιμίλιος Χαλαμανδάρης, Co-Founder & CEO, innoetics
Julien Neuville, Co-Founder, Podcast Studio Nouvelles Écoutes
Αλέξης Πανταζής, Co-Founder & Executive Director, Hellas Direct
Δημήτρης Λιτσικάκης, Country Manager Greece, Cyprus & Malta, REVOLUT
Ary Ganeshalingam, Global Brand Communications Director Chivas Regal, Pernod Ricard
14.15 - 15:00 Session #2 WEAPONIZING THE ALGORITHM
My Data is My Weakness
Christopher Wylie, Cambridge Analytica Whistleblower, Social Researcher, Data Scientist, σε συζήτηση με τον Αλέξανδρο Μάνο, Founder & CEO της VALUECOM.
15.45 - 16:30 Session #3 CONTENT FRONTIERS
Content remains king but content format, type and point of view is developing rapidly
Εισαγωγή: Χρήστος Χωμενίδης, Συγγραφέας
Thalia Mavros, Founder & CEO, THE FRONT
Αιμίλιος Χαλαμανδάρης, Co-Founder & CEO, innoetics
Julien Neuville, Co-Founder, Podcast Studio Nouvelles Écoutes
Τα Digital
Disruption Sessions αποτελούν project της VALUECOM, ενός ελληνικού Full Stack Marketing Agency και πραγματοποιούνται με την υποστήριξη της VOLVO.
Supporters:
PERNOD RICARD, VODAFONE
Περισσότερες πληροφορίες για τα Digital Disruption Sessions θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου: http://digitaldisruptionsessions.gr/
Ας συνδεθούμε στο LinkedIn για να διαβάζετε πρώτοι τα άρθρα -->