Ο Γιάννης Ρόκκας αναλαμβάνει Επικεφαλής Marketing Επικοινωνίας στον ΟΠΑΠ, έχοντας τη συνολική ευθύνη για τις ομάδες Brand/Above the Line, Media Buying, Sponsorships και Below the Line.
Από τη νέα του θέση, ο Γιάννης Ρόκκας θα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη στρατηγικών και προγραμμάτων ολοκληρωμένης εμπορικής επικοινωνίας, με απώτερο στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της δυναμικής του brand ΟΠΑΠ και των προϊόντων της εταιρείας.
Διαθέτει επαγγελματική εμπειρία άνω των 20 ετών, έχοντας υπηρετήσει σε υψηλόβαθμες θέσεις στον διαφημιστικό και τον τραπεζικό κλάδο. Πριν την έλευση του στην ομάδα του ΟΠΑΠ, κατείχε τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στην Τράπεζα Πειραιώς.
Tags:
Στελέχη