- 55% μειωμένος ο αριθμός επισκέψεων για αγορές τροφίμων σε σχέση με πριν
- Μόλις το 0,1% των καταναλωτών επισκέπτεται τα καταστήματα 7:00-8:00 το πρωί
- Υγιεινή, ασφάλεια, ταχύτητα και άνεση οι προτεραιότητες των καταναλωτών
- 1 στους 3 καταναλωτές θα διατηρήσει τη συμπεριφορά του ακόμα και μετά την αποφυγή του κινδύνου της πανδημίας
Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας έχουν επηρεάσει και τις αγοραστικές αλλά και τις διατροφικές συνήθειες του κοινού, ενώ οι αλλαγές αυτές θα επηρεάζουν την αγορά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Banks.com.gr Ας συνδεθούμε στο LinkedIn για να διαβάζετε πρώτοι τα άρθρα -->