Ακονίζουν τα ξίφη τους οι αλυσίδες super market Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα στο 2022 καθώς η "μάχη" επικεντρώνεται σε φυσικά καταστήματα, ψηφιακό κανάλι και υποδομές.
Μία χρονιά που, όπως εκτιμούν τα στελέχη τους, κατά το πρώτο εξάμηνο αναμένεται να συνεχιστούν οι πιέσεις από τη διαταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας και τις ανατιμήσεις σε πρώτες ύλες και ενέργεια που ξεκίνησαν από το προηγούμενο έτος.
Στο 10μηνο Ιανουάριος – Οκτώβριος 2021 καταγράφηκαν ανατιμήσεις που μεσοσταθμικά φτάνουν το 2,1%. Στις επιμέρους κατηγορίες, τα τρόφιμα κατέγραφαν αύξηση της τάξεως του 2,5%, τα είδη προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς 5,5% και τα είδη οικιακού καθαρισμού 0,9%.
Σκλαβενίτης
Εντός του 2022, ο ηγέτης του κλάδου, Σκλαβενίτης, με επικεφαλής τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη αναμένεται να συνεχίσει την ανάπτυξη του δικτύου των φυσικών καταστημάτων ενώ θα προχωρήσει σε περισσότερες 40 ανακαινίσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Πριν από περίπου έναν μήνα εξάλλου ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση του hypermarket της εταιρείας στη Λεωφόρο Αθηνών 93-97, το οποίο πλέον αποτελεί και το μεγαλύτερο της αλυσίδας στην Αθήνα με επιφάνεια 8.000 τ.μ.
Παράλληλα η εταιρεία θα συνεχίσει την ανάπτυξη και του ηλεκτρονικού της καναλιού καθώς το sklavenitis.gr που λανσαρίστηκε πριν από έναν χρόνο, πλέον εξυπηρετεί πέραν της Αττικής και τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης, της Λάρισας και της Πάτρας.
Το e-market εντός του 2022 αναμένεται επεκταθεί σε νέες περιοχές αλλά και να εμπλουτίσει τις διαθέσιμες κατηγορίες. Σημειώνεται ότι το επενδυτικό πρόγραμμα της Σκλαβενίτης για το 2021 έφτανε τα 50 εκατ. ευρώ.
ΑΒ Βασιλόπουλος
Το επενδυτικό πλάνο της ΑΒ Βασιλόπουλος με επικεφαλής τον Βασίλη Σταύρου, για το επόμενο έτος φτάνει τα 50-60 εκατ. ευρώ. Ιδιαίτερη σημασία δίνει η αλυσίδα πέραν της ανάπτυξης των φυσικών καταστημάτων και στην ενίσχυση των υποδομών της και τα logistics.
Πρόσφατα άλλωστε ο κ. Σταύρου μιλώντας σε διαδικτυακή εκδήλωση εξήγησε με ποιον τρόπο η ΑΒ Βασιλόπουλος με τη βοήθεια της τεχνολογίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που προκύπτουν από τη διαταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας προκειμένου να περιορίζονται οι ελλείψεις. Ο επικεφαλής της AB Βασιλόπουλος αναφέρθηκε στο πρόγραμμα Forecasting & Replenishment που εφαρμόζεται από την εταιρεία, το οποίο ουσιαστικά είναι αυτοματοποιημένη παραγγελιοδοσία.
«Υπάρχει ένας αλγόριθμός, ο οποίο υπολογίζει σε καθημερινή βάση, ποιες είναι οι ανάγκες που υπάρχουν σε αποθέματα σε κάθε μαγαζί, έτσι ώστε η παραγγελία που θα «φύγει» στο κεντρικό δίκτυο να είναι όση χρειάζεται για να ικανοποιήσει τις ανάγκες. Με αυτό τον τρόπο προσπαθούμε να κάνουμε καλή διαχείριση των αποθεμάτων και ταυτόχρονα να έχουμε μία εικόνα στο ράφι, ώστε να μας επιτρέπει να μπορούμε να αισθανόμαστε ασφαλείς ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε σε οποιαδήποτε ανάγκη και οποιαδήποτε έκτακτη συνθήκη μπορεί να προκύψει» όπως εξήγησε. Ας συνδεθούμε στο LinkedIn για να διαβάζετε πρώτοι τα άρθρα -->
Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Tags:
επιχειρήσεις