Oι αναμενόμενες ανακοινώσεις την τρέχουσα εβδομάδα για τα οικονομικά αποτελέσματα του οίκου Cucci Kering και της Hermes όπως όλα δείχνουν θα δώσουν το έναυσμα για εξελίξεις στην αγορά ειδών πολυτελείας, στον απόηχο των ανατιμήσεων που ανακοίνωσε ο οίκος Louis Vuitton.
Εφόσον τα δύο brands αναφέρουν κέρδη, οι επενδυτές είναι βέβαιο πως θα αναζητήσουν ενδείξεις ότι οι μεγάλοι όμιλοι ειδών πολυτελείας θα είναι σίγουροι πως οι εύποροι πελάτες τους είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για επώνυμα αξεσουάρ.
Η ανταγωνιστική Louis Vuitton, η μεγαλύτερη εταιρεία ειδών πολυτελείας στον κόσμο, ανέφερε την Τρίτη ότι θα αυξήσει τις τιμές παγκοσμίως από τις 16 Φεβρουαρίου λόγω υψηλότερου κόστους κατασκευής και μεταφοράς – ένα από τα πρώτα μεγάλα brands που προέβη φέτος σε αυτή την κίνηση.
Η ισχύς των τιμών θα μπορούσε να αναδειχθεί ως βασικός μοχλός αύξησης εσόδων και πάλι το 2022 για την κορυφαία βαθμίδα της βιομηχανίας μόδας και δερμάτινων ειδών στον κόσμο, μετά από μια σειρά αυξήσεων των τιμών το 2021 και το 2020.
Οι καταναλωτές βγήκαν από τα lockdown πρόθυμοι να ξοδέψουν τα μετρητά τους σε πολυτελή αγαθά μόδας και αξεσουάρ, έπειτα από πολλούς μήνες εγκλεισμού. Τα brands γνωρίζοντας την αγοραστική δύναμη των εν δυνάμει πελατών τους αυξάνουν τις τιμές και προωθούν το αίσθημε του exclusivity.
Οι χρήστες της κινεζικής πλατφόρμας κοινωνικών μέσων Xiaohongshu προβλέπουν ότι την Παρασκευή η Kering Gucci θα προχωρήσει σε αύξηση τιμών.
Η μικρή τσάντα ώμου Marmont της Gucci, η οποία κοστίζει επί του παρόντος 2.602 δολάρια, φαίνεται πως θα γίνει ακριβότερη κατά περίπου 3%, ενώ άλλα αξεσουάρ Gucci θα μπορούσαν να αυξηθούν όσον αφορά την τιμή τους κατά 10-15%.
Η Balenciaga της Kering αύξησε ήδη τις τιμές της στις αρχές Ιανουαρίου στην Κίνα, σύμφωνα με τον ιστότοπο Xiaohongshu. Το κόστος των κυρτών τHourglass handbags σε μικρό μέγεθος μικρό και εξαιρετικά μικρό μέγεθος, για παράδειγμα, έχει αυξηθεί κατά 3,5-4% στα 17.500 γιουάν και 11.550 γιουάν αντίστοιχα.
Η Kering αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά.
Η Hermes ανέφερε στο Reuters ότι είναι πιθανό να αντιμετωπίσει το ζήτημα της τιμολόγησης όταν αναφέρει τα κέρδη της την Παρασκευή, διαψεύδοντας τις αναφορές των αναλυτών ότι η εταιρεία είχε ήδη αυξήσει τις τιμές τον περασμένο μήνα κατά 3% έως 10%.
Η Chanel αύξησε τις τιμές ορισμένων εκ των πιο περιζήτητων τσαντών της τρεις φορές πέρυσι, με τη μικρή κλασική της τσάντα να κοστίζει τώρα περίπου $8.200, ή 60% περισσότερο από το 2019.
Η Kering αναμένεται να αναφέρει αύξηση πωλήσεων της τάξης του 20% κατά το τέταρτο τρίμηνο, όπως προβλέπει η HSBC, βοηθούμενη από επενδύσεις μάρκετινγκ για την 100η επέτειο της Gucci – πέρυσι.