Με στόχο να δημιουργηθεί ένα νέο, ολοκληρωμένο market place, στα πρότυπα του skroutz.gr, προσεχώς αναμένεται η λειτουργία της νέας πλατφόρμας Shopflix, η οποία μπαίνει δυναμικά στον χώρο του e-commerce. Λανσάρεται από εταιρεία συμφερόντων του Ομίλου Μαρινάκη.
Οι συνθήκες είναι ιδανικές, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει γίνει συνήθεια για τους Έλληνες, κυρίως από την περίοδο της covid-19 κι έπειτα. Eνδεικτικά, το 2020 το 19,5% των επιχιερήσεων στην Ελλάδα πραγματοποίησαν πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και έφτασαν τουλάχιστον το 1% του συνολικού κύκλου εργασιών τους, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat.
Η εταιρεία που αναπτύσσει την πλατφόρμα είναι η Wellcomm, η οποία εστιάζει στην άμεση παράδοση και τη γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών.
Ήδη κατά πληροφορίες, οι πρώτες εταιρείες έχουν πει το “ναι” για να ξεκινήσουν τη συνεργασία με τη νέα πλατφόρμα η οποία αισιοδοξεί να παρέχει μια ευρεία γκάμα προιόντων, από κινητά και tablets, έως έπιπλα για το σπίτι και εξοπλισμό.