Το BOX είναι η υπηρεσία food delivery της Cosmote.
Σύμφωνα με ανκοίνωση της Cosmote "μεγαλώνει και επεκτείνεται συνεχώς καταφέρνοντας να φτάσει τα 10.000 συνεργαζόμενα καταστήματα, διαθέσιμα σε 64 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, σε μόλις 3 χρόνια λειτουργίας. Ενδεικτικό της δυναμικής του ΒΟΧ, που κάθε χρόνο διπλασιάζει σχεδόν τους χρήστες του, είναι ότι στο ξεκίνημά του συνεργάζονταν με περίπου 3.000 καταστήματα εστίασης, μέσα σε έναν χρόνο αυξήθηκαν στα 5.000 και πέρυσι έφτασαν τα 9.000. Διευρύνοντας ταχύτατα το δίκτυο των συνεργατών του σε νέες περιοχές, με μεγάλες αλυσίδες εστίασης, δημοφιλή brands και τοπικές επιχειρήσεις, το ΒΟΧ τον τελευταίο χρόνο κατάφερε να υπερδιπλασιάσει τις ημερήσιες παραγγελίες μέσω site/app.
Στο ΒΟΧ οι καταναλωτές μπορούν να παραγγείλουν το αγαπημένο τους φαγητό ή ρόφημα μέσα από ένα πλήθος εστιατορίων και καφέ. Η πλατφόρμα του ΒΟΧ εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες κατηγορίες προϊόντων και με νέα καταστήματα όπως μανάβικα, κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία, κάβες, ζαχαροπλαστεία, καταστήματα με delicatessen και βιολογικά προϊόντα, παντοπωλεία, ψιλικά, ανθοπωλεία, αλλά και pet shop.
Το ΒΟΧ φέρνει καθημερινά στην πόρτα των καταναλωτών και τα ψώνια τους από τα σούπερ μάρκετ «Μασούτης» και «Κρητικός». Με πάνω από 10.000 κωδικούς ανά αλυσίδα, σε τιμές και προσφορές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα. Καλύπτοντας πάνω από 40 πόλεις πανελλαδικά και με παράδοση στον χώρο τους την ημέρα και ώρα που επιθυμούν, ακόμη και αυθημερόν. Οι παραγγελίες προϊόντων σούπερ μάρκετ είναι μια κατηγορία του BOX που ενισχύεται δυναμικά, με σταθερά ανοδικές πωλήσεις.
«Τα 10.000 συνεργαζόμενα καταστήματα του ΒΟΧ αποτελούν για εμάς ένα σημαντικό ορόσημο, που το πετύχαμε μέσα σε λιγότερο από 3 χρόνια. Οι συνεργάτες μας μας εμπιστεύονται για την επιχείρησή τους, ενώ η ανοδική πορεία του ΒΟΧ δείχνει ότι ο κόσμος το έχει αγκαλιάσει. Θα συνεχίσουμε να εμπλουτίζουμε το ΒΟΧ με νέες συνεργασίες, νέες κατηγορίες προϊόντων και σύντομα με νέες δυνατότητες, που θα διευκολύνουν ακόμα περισσότερο την καθημερινότητα των καταναλωτών», δήλωσε ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.
Συγκριτικό πλεονέκτημα το πρόγραμμα επιβράβευσης του ΒΟΧ
Ιδιαίτερα δημοφιλές αποδεικνύεται το πρόγραμμα επιβράβευσης του ΒΟΧ, που παραμένει σταθερά σε υψηλά επίπεδα στις προτιμήσεις των χρηστών (σε ποσοστό 85%) και αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους για να συστήσει κάποιος την πλατφόρμα σε άλλους χρήστες. Σε κάθε παραγγελία ή και χρήση του app (κριτική πιάτου, share, καλώντας τους φίλους τους να γνωρίσουν την πλατφόρμα κλπ.), οι πελάτες του ΒΟΧ κερδίζουν πόντους, τους οποίους μπορούν να εξαργυρώσουν άμεσα σε GB ή εκπτώσεις. Σε κάθε πιάτο, σε κάθε μαγαζί, χωρίς περιορισμούς.
Καθημερινά μέσα από το BOX app (Android, iOS) και το site οι καταναλωτές επωφελούνται διπλά, γιατί όχι μόνο βρίσκουν χιλιάδες προσφορές σε φαγητό, καφέ και ροφήματα όπως 1+1 δώρο, συνδυαστικές προσφορές Combo και μενού αξίας 5€, αλλά κερδίζουν και επιπλέον πόντους παραγγέλνοντας από αυτά. Μεγάλη είναι η ανταπόκριση των πελατών και στις προσφορές των ίδιων των καταστημάτων.
Η αξιοπιστία της πλατφόρμας, η προγραμματισμένη παράδοση της παραγγελίας σε ώρα και τοποθεσία που εξυπηρετεί τον πελάτη, η ασφάλεια στις συναλλαγές (τόσο με κάρτα, όσο και με μετρητά), είναι μερικά ακόμα από τα πλεονεκτήματα του ΒΟΧ, καταλήγει η ανακοίνωση. Κάνοντας Like στο Facebook ενημερώνεστε άμεσα για τα νέα άρθρα -->
Tags:
επιχειρήσεις