Γράφουν ο Wiseman και η Αλεξάνδρα Τσόλκα
Mononews
Όσοι οδηγοί προσπάθησαν χθες να διασχίσουν τον δρόμο που βρίσκεται το θηριώδες σπίτι του Θόδωρου και της Γιάννας Αγγελοπούλου στον δήμο Ψυχικού Φιλοθέης, μάλλον απογοητεύτηκαν.
Δυο τεράστια φορτηγά είχαν παρκάρει στην αριστερή πλευρά του δρόμου (μονόδρομος) με αποτέλεσμα να δημιουργείται προσωρινό traffic.
Η απόσταση από την πρώτη είσοδο του mansion ως την τελευταία είναι σχεδόν 350 μέτρα.
Μάλιστα ξεφόρτωναν διάφορα κομμάτια τα οποία οι τεχνικοί συναρμολογούσαν για να σχηματιστεί μια τεράστια εξέδρα (προφανώς για την ορχήστρα και τους τραγουδιστές) εντός του τεράστιου κήπου του mansion.
Το σημερινό πάρτι γίνεται για να γιορτάσουν την βάφτιση της δεύτερης εγγονής τους, κόρης του γιου τους Παναγιώτη Αγγελόπουλου και της συζύγου του Έλλης Παπαδιαμάντη που γεννήθηκε το 2019.
Πάντως πεθερά και νύφη τουλάχιστον έως το 2019 δεν τα «πήγαιναν» καθόλου καλά.
Είναι ενδεικτικό το επικό δημοσίευμα της Αλεξάνδρας Τσόλκα με τίτλο «Η Γιάννα Αγγελοπούλου γιαγιά και καθόλου ευχαριστημένη πεθερά: «Εσύ θα μας καταστρέψεις το σπίτι».
Έγραφε τότε η Αλεξάνδρα Τσόλκα:
Βάδισμα μελετημένο, όλο υπεροχή, εκτόπισμα, κυριαρχία, σαν τη μητέρα των δράκων στο Game of thrones, χωρίς στρατό από βάρβαρους και άσπιλους! Ένα άλλο από εκείνο, το φημισμένο, που ο Παπαϊωάννου της είχε χορογραφήσει στους Ολυμπιακούς της Αθήνας, να περπατά «σαν να ανεβαίνει σε σύννεφο».
Ένα σύννεφο, εθιστικό, εντελώς ιδιωτικό, ικανό να δημιουργεί παραδείσιους συνειρμούς, σαν το πανάκριβο, προσωπικό άρωμα που αφήνει πίσω της, ντυμένη πάντα εξαίσια σαν εξώφυλλο – γατάκι Anna Wintour!- και χτενισμένη και βαμμένη άψογα, από ικανότατους επαγγελματίες που βρίσκονται σπίτι της με πολύ καλές αμοιβές, ικανές να ατσαλώσουν αντοχές ιδιοτροπιών και νεύρων τελειομανίας!
Είναι τέτοια η αίσθηση της παντοδυναμίας που αποπνέει, σαν αυτοκράτειρα παλαιών χρόνων, αλλά αυτοδημιούργητου μύθου και όχι αριστοκρατικού δικαιώματος, που πολλοί νιώθουν, όταν να την αντικρίζουν, την ανάγκη της γονυκλισίας και τη δήλωση υποταγής.
Ειδικά στον χώρο της.
Σαν εκείνη την αίθουσα του θρόνου στο Μαρούσι, παλιά, που ο Στέφανος Κασιμάτης τη συναντούσε για συνέντευξη «στο υπέρκομψο γραφείο της», πίνοντας αρωματικό τσάι εξωτικής προέλευσης από φλιτζάνι με το μονόγραμμά της, θαύμασε τη δερμάτινη επένδυση των τοίχων και, βεβαίως, ένα μοναδικής αξίας και αισθητικής πίνακα του Μαξ Ερνστ σε διακριτική θέση.
Φυσικά και μιλάμε για τη Γιάννα Δασκαλάκη Αγγελόπουλου, ό,τι πιο κοντά έχουμε σε βασιλική μορφή στη χώρα, περισσότερο και από τον ίδιο τον τέως και την οικογένειά του!
Θα πείτε «κι άλλο ένα στόρι για την σιδηρά κυρία της οικονομικής και πολιτικής ζωής της χώρας! Νισάφι!»
Όμως, η αφορμή έχει δοθεί, γιατί η υπέροχη γυναίκα έγινε πρόσφατα, για δεύτερη φορά, γιαγιά από τον γιο της, Παναγιώτη Αγγελόπουλο και τη σύντροφό του, Έλλη Παπαδιαμάντη.
Όπως σ’ όλα τα μέρη της γης, που ο πολιτειακός θεσμός της βασιλείας ισχύει κανονικά, έτσι και εδώ, που δεν ισχύει, αλλά επιλέγουμε βάση κύρους, πάντα το κοινό διψά για τις λεπτομέρειες της ζωής των γαλαζοαίματων, με τίτλους ή άνευ.
Επι του προκειμένου, πολύ περισσότερο, αφού η κυρία Γιάννα Δασκαλάκη Αγγελοπούλου, σύμφωνα με τις φήμες και τις κακές γλώσσες που λατρεύουν αυτού του είδους τις ιστορίες, δεν θεωρεί για τον γιο της Παναγιώτη, την κοπέλα που υπήρξε ο μαθητικός του έρωτας, ιδανική.
Μάλιστα, όπως αναφέρεται ευρέως, η κ. Αγγελοπούλου λέει συχνά πυκνά ότι «αυτή θα μας καταστρέψει το σπίτι».
Άνθρωποι με γνώση των πραγματικών δεδομένων αναφέρουν ότι το έχει πει και στην ίδια την κ. Έλλη Παπαδιαμάντη.
Kαι ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος , λένε όσοι τον ξέρουν, βρίσκεται εν μέσω πυρών. Αγαπάει την Έλλη του αλλά αγαπάει και την μητέρα του.
Έως τώρα δεν έχει καταφέρει να αλλάξει γνώμη στην σιδηρά κυρία των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.
Προφανώς και ο ίδιος κάνει υπομονή!!!
Οι γονείς της ξανθιάς καλλονής, παρ’ ότι ευκατάστατοι άνθρωποι, μιας και έχουν Ωδείο στο Χαλάνδρι, δεν είναι φυσικά πλοιοκτήτες και μυθικά πλούσιοι σαν την οικογένεια Αγγελόπουλου.
Φυσικά, ούτε η ίδια η Γιάννα είχε, όταν μπήκε στην οικογένεια, άλλα ο πήχης για κάθε γυναίκα που θα τα καταφέρει, πια, να σταθεί δίπλα της είναι πολύ υψηλός.
Ποια να συγκριθεί με το φυσικό φαινόμενο Γιάννα Δασκαλάκη Αγγελοπούλου και να σταθεί επάξια απέναντι στην τελειομανία μιας τέτοιας πεθεράς;
Κάθε νύφη έχει να συγκριθεί, λοιπόν, με εκείνο το ωραίο, μελαχρινό, με τα γωνιώδη χαρακτηριστικά κορίτσι από το ορεινό χωριό της Κρήτης, που είχε μεγάλα όνειρα, που έγραφε στις παιδικές εκθέσεις πως θέλει να γίνει «βασίλισσα» και που, πράγματι, κατάφερε το αδύνατο, της υπέρτατης επιρροής στον καιρό της.
Πώς να μην νιώσεις αν μη τι άλλο ηλεκτρικά φορτισμένα πεδία μπροστά σε εκείνη, που την ακολουθούν οι χαρακτηρισμοί – κάποιοι με φθόνο, άλλοι με θαυμασμό- «ladykiller», δηλαδή «δολοφονική κυρία», όπως την είχε αποκαλέσει μέλος της αντιπροσωπείας του Μπουένος Άιρες, λίγο μετά την ανακοίνωση της ελληνικής υποψηφιότητας, τον Σεπτέμβριο του 1997 στη Λοζάνη, «a hurricane of a personality», καταιγιστική σαν φυσικό φαινόμενο προσωπικότητα, όπως την χαρακτήριζε το «Time», «Οnly a whirlwind could keep Angelopoulos- Daskalaki company», δηλαδή, πως «μόνο ένας ανεμοστρόβιλος θα μπορούσε να συγκριθεί ισότιμη συντροφιά μαζί της και να την συναναστραφεί», κατά τη «Chicago Tribune»!
Και ας θυμίζει η αφετηρία της Έλλης Παπαδιαμάντη, της συντρόφου του Παναγιώτη Αγγελόπουλου και μάνα του παιδιού του, μια καλύτερη εκδοχή της ίδιας της πεθεράς της.
Το ζευγάρι φοιτούσε μαζί, στο Αμερικανικό Κολλέγιο, όπως όλα τα παιδιά άλλωστε των ευκατάστατων οικογενειών και, όπου συμμαθητές και φίλοι, κάποια στιγμή ανακάλυψαν αισθήματα ακόμα μεγαλύτερα.
Όπως η κυρία Δασκαλάκη – Αγγελοπούλου, έτσι και η Έλλη Παπαδιαμάντη σπούδασε στη Νομική Σχολή, των Αθηνών αυτή και όχι της Θεσσαλονίκης.
Όπως και η Γιάννα, ανακάλυψε και η Έλλη την κλίση της για κάτι διαφορετικό από την νομική.
Για την μια ήταν η πολιτική, για την άλλη το κλασικό τραγούδι και η συμφωνική μουσική, τα οποία μάλιστα μελέτησε και στην μητρόπολη των αντιστοίχων σπουδών, στην Βιέννη.
Πολλά τα κοινά τους σημεία, όπως και η αγάπη για τον ίδιο άντρα, τον Παναγιώτη, αλλά η γνωστή για την τελειομανία Γιάννα μπορεί ίσως να ονειρευόταν άλλα ταιριάσματα για το παιδί της, που να μη θυμίζουν τον παλιό εαυτό, αλλά τον τωρινό!
Αυτόν που χτίστηκε με πολλή προσπάθεια, προσήλωση και όνειρα χωρίς όρια…"