Trending

Η μείωση της διαφήμισης στα κανάλια φέρνει αλλαγές...

Σε «συμφωνία κυρίων» με ευρεία συναίνεση φέρονται να οδηγούνται τα πανελλαδικά ιδιωτικά κανάλια, για να περιχαρακώσουν χρονικά τον μαραθώνιο της προσεχούς σεζόν και να μειώσουν το συνολικό κόστος της επένδυσης για κάθε σταθμό. Η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης, η οποία «τρέχει» πλέον με αρνητικό πρόσημο για τρίτο συνεχόμενο μήνα, σε συνδυασμό με την προοπτική προκήρυξης εθνικών εκλογών το φθινόπωρο, φέρνουν νέα δεδομένα ανάμεσα στα κανάλια, τα οποία συσπειρώνονται για να περιορίσουν την οικονομική «αιμορραγία».


Στόχος είναι η σμίκρυνση της διάρκειας του τηλεοπτικού «πρωταθλήματος» με περικοπή επεισοδίων τόσο στην αρχή της σεζόν (έναρξη μετά τις 15-20 Σεπτεμβρίου), όσο και στο τέλος του… α’ ημιχρόνου (εκτεταμένο break στα μισά της σεζόν). Ενδεχόμενη περικοπή δύο εβδομάδων προγράμματος στην εκκίνηση της σεζόν και άλλων δύο στη μέση της σεζόν, θα μπορούσε να εξοικονομήσει περί τα 2 εκατ. ευρώ σε κάθε κανάλι, σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς.

Η συναινετική διάθεση ανάμεσα στα κανάλια υπαγορεύεται από την «κοινή μοίρα» της μειωμένης διαφημιστικής πίτας. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, ο τρέχων μήνας θα κλείσει με αρνητικό πρόσημο, ενώ η «μάχη» που δίνεται είναι η μείωση να περιοριστεί σε μείον 5 μονάδες σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, έναντι της επίδοσης μείον 10 με την οποία έκλεισε ο Μάιος.

Το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς θα κλείσει με αρνητικό πρόσημο, σε αντίθεση με το τρίμηνο Ιανουάριος-Μάρτιος, όπου η διαφημιστική δαπάνη σημείωσε διψήφια αύξηση. Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της τηλεοπτικής αγοράς, το αρνητικό πρόσημο στην πορεία των διαφημιστικών εσόδων αναμένεται να συνεχιστεί και κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2022. Marketing week.
Βρείτε μας στο Facebook, στο LinkedIn, και στο Instagram
Νεότερη Παλαιότερη