Η 21η Τακτική Γενική Συνέλευση του ΙΑΒ Ηellas έλαβε χώρα την Τετάρτη 8 Ιουνίου, στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκαν και αρχαιρεσίες για το νέο ΔΣ (Διοικούσα Επιτροπή) του Οργανισμού.
Συγκεκριμένα εκλέχθηκαν και απαρτίζουν το 9μελες ΔΣ για την επόμενη διετία οι εξής: Στάθης Βωβός (Εlpedison), Bασιλική Μαργέλου (ΟΤΕ), Ανδρέας Στάιος (UM), Σπύρος Παπαγεωργίου (ADWEB), Τίνα Φερεντίνου (DPG Digital Media), Παναγιώτης Γεωργόπουλος (Liquid Media), Mιχάλης Σαραντινός ( Steficon) και Νικόλας Χατζής (Webjar).
Οι τρείς προκλήσεις
Στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης εγκρίθηκαν τα πεπραγμένα της προηγούμενης Διοικούσας Επιτροπής αλλά και το Σχέδιο Δράσης για την συνέχεια. Όπως αναφέρθηκε από την Έλενα Τσακιρίδου Γενική Διευθύντρια του ΙΑΒ Ηellas, οι τρείς βασικοί στόχοι είναι η αύξηση της συμμετοχής των μελών στις δράσεις του οργανισμού, η ανάπτυξη του κομματιού της εκπαίδευσης και η συμβολή στην αναβάθμιση των μετρήσεων στην ελληνική digital αγορά.
Μεταξύ άλλων ο ΙΑΒ Ηellas έχει αποφασίσει τη δημιουργία του «IAB DIGITAL MARKETING ACADEMY». Συγκεκριμένα σε συνεργασία με εξειδικευμένο συνεργάτη θα αναπτυχθεί μιας σειρά από online training courses (live & on-demand) με επιλεγμένη θεματολογία, όπως: Digital Advertising Strategy, Content Marketing Strategy, Post-cookie era fundamentals, Blog Business Strategy/Optimization, Influencer Marketing Strategy.
Όσον αφορά το ζήτημα των μετρήσεων, ο Σπύρος Παπαγεωργίου που είναι και υπεύθυνος της μέτρησης Adex Benchmark στην Ελλάδα παρουσίασε στην Γενική Συνέλευση πως η πρωτοβουλία ΙΑΒ Hellas- ΕΝΕΔ για την από κοινού μελέτη, σχεδιασμό και λειτουργία ενός αναβαθμισμένου μηχανισμού μέτρησης επισκεψιμότητας των διαδικτυακών τόπων, με στόχο να λειτουργήσει ως «κοινό νόμισμα» για την ελληνική διαδικτυακή αγορά, δεν κατέστη δυνατόν να ολοκληρωθεί με βάση τις προδιαγραφές που είχαν οριστεί ως τεχνικά αναγκαίες και κηρύχθηκε ατελέσφορη, τον Μάρτιο 2022.
Από την συζήτηση που προέκυψε έγινε για ακόμη μια φορά σαφής η αναγκαιότητα για μια τέτοια αξιόπιστη και συνολικά αποδεκτή έρευνα/μέτρηση επισκεψιμότητας για την ελληνική αγορά digital ενώ επισημάνθηκε και η σημασία να περιλαμβάνει και ποιοτικά στοιχεία. Σε αυτό το πλαίσιο η Γενική Συνέλευση ενέκρινε την πρόταση να συνεχίσει ο ΙΑΒ Ηellas την προσπάθεια για δημιουργία νέου υπόβαθρου για την ανάπτυξη μιας κοινά αποδεκτής λύσης ενός αναβαθμισμένου μηχανισμού μέτρησης επισκεψιμότητας των διαδικτυακών τόπων.